Slušalice za igranje!

Autor mondo.rs

Hteli vi to da priznate ili ne, dobre slušalice su nekad i od presudnog značaja kad se borite za svaki headshot!

Slušalice za igranje! Izvor: Promo/MONDO portal.

U odnosu na period od pre desetak godina današnji gejmeri, pored dobre grafičke karte, pažljivo biraju i mnoge druge komponente računara kako bi imali prednost u igrama. U novije vreme se dosta radilo na zvučnim efektima, pa često protivnike pre čujemo nego što ih vidimo. Pored toga, igranje u timovima zahteva i dobru koordinaciju, a ona se u skoro svim slučajevima odvija kroz razgovor sa saigračima koji su na drugom kraju grada ili sveta. Iz toga se može zaključiti da su dobre slučalice nekad i od presudnog značaja kada se borite za svaki headshot.

Kingston je poznat po memorijama, fleš diskovima i drugim komponentama za računare, ali od skoro se polako širi i na periferije kao što su gejming slušalice. Prvi model je u suštini bila specijalna verzija Steelseries slušalica dok je HyperX Cloud koji sada testiramo potpuno novi proizvod koji dokazuje koliko u stvari Kingston poklanja pažnje gejmerima.

Slušalice dolaze u poprilično velikoj kutiji koja nije standardna za mnoge druge u ovoj cenovnoj kategoriji i, ako pogledamo prateću opremu koja uključuje stvari kao što su adapteri za PlayStation 4, telefon, tablet, priključak u avionu, produžni kabl za zvuk i dva kompleta jastučića za uši, možemo stvarno zaključiti da je u pitanju proizvod visoke klase. Posebno nam se svidela poslednja opcija da korisnik sam može da bira između jastučića koji su napravljeni od izuzetno prijatne veštačke kože ili velura. Moramo reći da koža odlično izgleda uz metalnu konstrukciju slušalica. Mnogi gejmeri upravo nailaze na dilemu između kože i velura prilikom kupovine slušalica i lepo je videti da neko ponudi obe opcije. Takođe jedna jako dobra opcija i mogućnost da se sam mikrofon ukloni sa slušalica kako ne bi smetao ako ih koristite za slušanje muzike.

Što se tiče zvuka slušalice poseduju dobru izlolaciju pa i pri manjoj jačini zvuka jasno možete čuti sve detalje u igri ili pesmi. Balansirane su malo više prema visokim tonovima, kao i sve gejmerske slušalice, ali svakako su daleko od loših kada je i muzika u pitanju.

Ukoliko želite slušalice koje se mogu koristiti kako za gejming tako i za muziku a ne smeta vam nešto viša cena od 130 evra, svakako razmotrite HyperX Cloud. Velika upotrebna vrednost, kvalitet izrade, količina dodatne opreme i visok kvalitet zvuka svakako opravdava investiciju na duže staze.