Nešto što se zvalo „Cover photo“ odjednom je postalo „Cover video“.
Nova opcija je dostupna prvo stranicama popularnih brendova i pojedinaca, kao što je u početku bilo i sa videom na profilnoj slici, a nakon nekog vremena će ova funkcija verovatno biti dostupna i pojedincima tj. svim Facebook korisnicima.
Društvena mreža na ovaj način želi da promoviše video kreativnost i da još duže zadrži korisnike na svojim stranicama.
Da bi se video učitao umesto slike dovoljno je odabrati opciju „Cover video“ iz padajuće liste za izmenu „Cover photo“ opcije i preuzeti video iz galerije na Facebook mreži ili ubaciti novi. Rezolucija videa mora da bude 820 x 312 piksela i da traje između 20 i 90 sekundi.
Ovo će, ako ništa drugo, učiniti Facebook mrežu potpuno razigranijom!
Jeste li i vi dobili ovu opciju, kako vam se sve ovo čini?
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.