Od danas samo novi Instagram: Promene su stigle, više kupovine, više oglasa i sklonjeni lajkovi - POGLEDAJTE SVE! (FOTO) | MONDOBA

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Počelo je…

Od danas samo novi Instagram: Promene su stigle, više kupovine, više oglasa i sklonjeni lajkovi - POGLEDAJTE SVE! (FOTO)

Autor Marko Čavić
Autor Marko Čavić

Novi Instagram dostupan i kod nas!

Već smo najavili da će Instagram da napravi velike promene svog interfejsa.

To se upravo desilo i većini korisnika one su već dostupne, a do kraja meseca biće aktivirane svima, bez mogućnosti vraćanja na stari interfejs.

Instagram je pojačao Reels opciji, kao i Shopping posebno. Što se kupovine tiče, umesto lajkova sad je na tom mestu Shopping kartica. Kad kliknete na nju bićete prebačeni u poseban kanal prodaje preko Instagram-a. Na tom mestu sad se nalaze sve prodajne akcije i nalozi sa platformi, svi oni, koji oglašavaju garderobu, kafu, dodatke ishrani - sve što su vam prodavali inače, osim sponzorisanih, koje ćete i dalje videti u regularnim objavama, samo što ćete klikom na takve objave opet ići u Shopping karticu.

Na tom mestu su objedinjeni i svi brendovi, koje pratite i njihove objave za prodaju svega što su ikad okačili, pa možete po brendu brzo da prođete i okačite “sviđa mi se“ bedž na bilo šta što vam se dopadne. Nakon toga će te objave biti sakupljene u odeljku Lista želja.

Osim prodavnica, koje pratite Instagram će vam sad preporučivati i prodavnice i proizvode, koje će formirati na osnovu načina na koji koristite Instagram aplikaciju.

Ipak, ovo nije kraj promenama!

Do kraja godine Instagram će dobiti još jednu izuzetno veliku promenu - kategorija Create tj. uobičajeno pravljenje objava će biti isto pomerena gore, sad do Shopping kategorije, a na mesto toga će biti stavljena kategorija Reels, odnosno kratki video klipovi i izazovi, koje je Instagram prekopirao sa TikTok aplikacije.

Naravno, to nije kraj, jer će do kraja godine svi Instagram korisnici dobiti i integraciju s Messenger porukama, kad će u gornjem, desnom uglu odmah pored Create, Likes i Shopping prečica videti i Messenger logotip za poruke, umesto Direct Messages, koji stoji sada.

Ove promene nisu izborne i važe za sve, bez povratka na stari interfejs.

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS