Najplaćenija YouTube zvezda: Klinac od 9 godina tokom 2020. zaradio preko 230 MILIONA DOLARA! | MONDOBA

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Rajan Kodži

Najplaćenija YouTube zvezda: Klinac od 9 godina tokom 2020. zaradio preko 230 MILIONA DOLARA!

Autor Marko Čavić
Autor Marko Čavić

Njegov zadatak je samo da otpakuje igračke i bude “kul“…

YouTube zvezda Rajan Kadži (9) ima svoj kanal na kojem svakodnevno ocenjuje dečije igračke, a za godinu dana zaradio je najmanje 30.000.000 dolara.

Najplaćeniji Jutjuber ima samo jedan zadatak - da otpakuje i ocenjuje igračke, koje dobija od sponzora i proizvođača igračaka širom sveta i to radi vrlo dobro, pošto je i tokom 2019. godine bio najplaćenija ličnost ove društvene mreže!

Osim toga, on je zaradio dodatnih 200 miliona dolara za godinu dana od linije igračaka, koje nose njegovo ime i markirane odevne kolekcije, koja se proizvodi za različite uzraste dece.

Devetogodišnjeg Rajana zovu detetom influenserom. Video-klipove počeo je da snima 2015. godine nakon što je video nekoliko snimaka sa kanala na YouTube mreži i pitao mamu: "Kako ja nisam na YouTube-u kad sva ostala deca jesu?".

Rajanova porodica, koja je svoje pravo prezime Guan promenila u prezime Kadži, jer je to nekako više za YouTube, trenutno vodi najmanje devet kanala na ovoj mreži, koji zajedno zarađuju ogromnu svotu novca.

Ipak uprkos njihovom ogromnom uspehu, Rajan i porodica suočavaju se sa istragom američkih federalnih službi i to zbog vrlo ozbiljnih optužbi da sponzori nisu pravilno označeni u video klipovima i da uzimaju pare za video snimke za koje nisu jasno i eksplicitno označili da su sponzorisani. "Skoro devet odsto videa u kojima Rajan ocenjuje igračke sadrži barem jedan proizvod namenjen predškolcima za koji je plaćeno da bude prezentovan. Deca predškolskog uzrasta ne razlikuju reklamu od pukog otpakivanja neke igračke", navode iz američke organizacije za zaštitu potrošača.

Stručnjaci upozoravaju na opasnost po decu koju influenseri sličnog ili čak bilo kojeg uzrasta ciljaju kao "potrošače", a da to roditelji najčešće ne mogu ni da primete, a kamoli da odobre tako nešto.

Ryan YouTube zvezda 9 godina video (MobIT)
Izvor: Ryan's World

(MONDO / The Guardian)

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS