• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Počeo je dugo iščekivani 14. Weekend Media Festival

Weekend Media Festival, događaj koji privlači i ujedinjuje sve one koji su zainteresovani za trendove i novitete u svijetu komunikacija i medija, započeo je u velikom stilu svoje 14. izdanje u staroj Tvornici duhana.

 Izvor: Matija Habljak/PIXSELL/PIXSELL

U Rovinj su stigli domaći i strani stručnjaci iz područja komunikacija, odnosa s javnošću, marketinga i medija kako bi prokomentarisali nove trendove, razmijenili ideje i uživali u predavanjima domaćih i svjetski poznatih govornika.

Ovogodišnji 14. Weekend Media Festival otvoren je panelom pod nazivom Influenseri – trgovci uticajem, pod moderatorskom palicom televizijske voditeljke Marijane Batinić. Kakav sadržaj proizvoditi i kojim kanalima najbolje „prodavati“ otkrili su svjetski putnik Kristijan Iličić, influenserice Ella Dvornik-Pearce i Erna Saljević i TikToker Dario Marčac. Svi su se usuglasili da je u radu influencera najbitnija društvena odgovornost kroz brigu o zajednici s kojom komuniciraju te da je za uspjeh potrebno stvarati originalan sadržaj, odnosno biti autentičan s dobro promišljenim načinom dijeljenja.

Istovremeno je održan i razgovor u formatu One-on-One simboličnog naziva "Od garaže do berze: Span - prvi IT izlaz na berzu", na kojemu je predsjednik Uprave Spana Nikola Dujmović predstavio poslovni put kompanije, govoreći kako od početaka poslovanja nisu odustali od zadanih ciljeva, bez obzira na ponašanje tržišta, istovremeno naglašavajući kako je ključ uspjeha i dugovječnosti, prije svega, biti ustrajan u vizijama i idejama.

Na panelu "Da ciljam u metu ili pucam iz sačmarice: 'special interest print' vs. 'mainstream print'" čelni ljudi regionalnih informativnih medija razgovarali su o poslovanju mainstream i specijalizovanih medija.

Da današnji mediji predstavljaju poseban potencijal za precizno ciljana tematska izdanja publici specifičnih interesa na temelju svoje veličine, odnosno prostora kojim raspolažu, složili su se svi sudionici - Renato Ivanuš, direktor Večernjeg lista, Ivan Buča, glavni izvršni urednik 24 sata i Josip Ašik, glavni osnivač i urednik American Chess Magazinea, koji se tiska u Zemunu te potom distribuira pretplatnicima diljem SAD-a. Njihovu razmjenu stavova i ideja moderirao je Robert Čoban, predsjednik Color Press Grupe.

Da je uplitanje države i zavisnost o istoj glavni problem kada je riječ o pokretanju i vođenju poslovanja zaključili su Hrvoje Bujas, predsjednik udruge Glas poduzetnika, Mihael Furjan, predsjednik Hrvatske udruge poslodavaca i Stjepan Orešković, većinski suvlasnik M+ Grupe, na panelu Poduzetnik: državni prijatelj broj jedan, koji je moderirao Mislav Šimatović, zamjenik glavnog urednika Večernjeg lista.

Panelisti su istakli kako imamo puno potencijala za napredak te da, unatoč tome, i dalje kaskamo za ostalim članicama EU, uz naglasak da moramo više investirati u menadžment i znanje, jer bez toga nema daljnjeg uspjeha.

„Potrebno je ulagati novac u investicije, ne ga samo štedjeti”, smatra Bujas, a slično razmišlja i Orešković.

„Sasvim drugi svijet u Hrvatskoj su kompanije i ljudi koji su uspjeli na svjetskom tržištu. Većina ih je potpuno nezavisna. Mi poslujemo na 59 tržišta, imamo 9000 zaposlenika, i više, no svi naši prihodi vezani su uz multinacionalne kompanije, ne ovisimo o modelu koji vlada u Hrvatskoj“, izjavio je Orešković i zaključio da je za uspjeh i prevladavanje bilo kakvih poteškoća najvažnije biti kvalitetno edukovan, uporan i svoj.

Na panelu "PR je mrtav. Živio PR!" Mario Aunedi Medek, predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću, Berislav Jelinić, suvlasnik, direktor i glavni urednik Nacionala, Borislav Miljanović, osnivač i direktor regionalne komunikacijske grupe Represent System, Melita Župevc, starija konsultantica u Pristopu te Tomislav Krasnec, dopisnik Večernjeg lista iz Brisela, uz moderiranje Marija Petrovića, predsjednika Uprave Millenium promocije te osnivača Edward Bernays University Collegea, razgovarali su o današnjoj percepciji, odnosno dojmu javnosti, o struci odnosa s javnošću.

„PR ima budućnost, ali moramo se mijenjati i prilagođavati. Digital preuzima, snimamo podcaste, radimo aplikacije, provodimo online analitiku. PR je življi nego ikad, ali moramo razmišljati kako se prilagoditi, mijenjati, iskoristiti prilike kroz content/digital/marketing“, izjavio je Borislav Miljanović, osnivač i direktor regionalne komunikacijske grupe, Represent System (Srbija).

Panelisti su se složili da su sve vrste oglašavanja i razvitak društvenih mreža donijele PR-u ogroman zamah koji mu je omogućio unaprjeđivanje pozicije na tržištu na način da više nije samo posrednik između medija i klijenata, već da je i stvaratelj poželjnog sadržaja te onaj koji ga strateški pozicionira, plasira i naknadno analizira njegove učinke, uz zaključak da je PR itekako živ te da se razvija i raste, samo u nekoj novoj verziji.

Kako razmišljaju sportaši i glumci?

Brendiranje država kao alat strateškog razvoja nacionalne konkurentnosti sve je prisutniji pojam u javnom diskursu, a hrvatski sportaši još od samog osamostaljenja spontano postavljaju neke od temelja prepoznatljivosti Hrvatske u svijetu. Pritom se upravo nautika ističe kao savršen spoj sporta i turizma, koji nedvojbeno ima sve preduslove da postane ključan dio potencijalne strategije brendiranja Hrvatske, a jedan od pozitivnih primjera je i jedinstveni projekt nautičke izvrsnosti ACI Sail. Zaključak je to panela pod nazivom Sportaši kao brend na kojemu su najpoznatiji hrvatski skijaš Ivica Kostelić, trostruki europski prvak, jedriličar Ivan Kljaković Gašpić i višestruko nagrađivani hrvatski vaterpolist Dubravko Šimenc raspravljali o tome koliko sport i događanja poput Snježne kraljice, WRC-a i ACI Saila doprinose promociji Hrvatske u svijetu.

Prvi dio petka završen je One-on-One razgovorom pod nazivom "Influencer celebrity - biti ili ne biti" uvijek zanimljivog glumca Gorana Bogdana i veterana marketinga Branimira Brkljača, koji su tražili odgovor na pitanje jesu li svi celebrityji nužno i influenseri i obratno.

Rovinjski Weekend tek je započeo, a u nastavku programa Weekendaše očekuju i poznati njemački psihijatar Manfred Spitzer, Pete Radovich, Korado Korlević i mnogi drugi.

Pročitajte i ovo

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS