• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nezapamćen ponor Cukerbergove kompanije, Meta izgubila 70% vrijednosti

Autor Dušan Volaš

Nakon drugog po redu kvartala u kom je zabilježen pad prihoda, akcije kompanije Meta su potonule.

 Meta izgubila 70 posto ukupne vrijednosti u posljednjih 365 dana Izvor: YouTube / Y Combinator

Nemamo uvid u to kakvo je trenutno stanje u sjedištu kompanije Meta, ali pretpostavljamo da su se upalili protivpožarni alarmi i rotaciona svjetla, jer je danas jedan od najgorih dana u istoriji ove kompanije - pod ovim imenom, a i pod imenom Facebook.

Kada su se danas u 15:30 časova po našem vremenu otvorile berze, Mark Cukerberg nije ni mogao da sanja kakav će ponor doživjeti njegovo čedo, ali realnost je vrlo surova - akcije kompanije Meta su pale na 97,98 dolara, a ukupna vrijednost je potonula na 269,37 milijardi dolara. Poređenja radi, ukupna vrednost kompanije je pre 365 dana iznosila 900 milijardi, što znači da je Meta izgubila preko 70% svoje ukupne vrijednosti.

Izvor: companiesmarketcap.com

Razloga za ovakvo stanje je mnogo - loši poslovni potezi, kontroverzne odluke, slab proboj Metaverzuma i skandali. Ipak, ono što je izazvalo današnji nagli pad jeste izveštaj kompanije o zaradi u trećem kvartalu. Meta je prijavila prihod od 27,71 milijardi dolara, što je marginalno više u odnosu na predviđanja analitičara, ali predstavlja pad od 4% u odnosu na prošlu godinu i takođe predstavlja drugi kvartal zaredom u kom kompanija beilježi pad prihoda.

Naravno, mnogi će zbog ovakvog razvoja događaja upirati prstom u Cukerberga, ali ne možemo reći da neće biti u pravu. Njegovo kockanje sa Metaverzumom, zbog kojeg je čak i promijenio ime kompaniji, nije najbolje prihvaćeno od ljudi, a čak trpi salve podsmijeha.

Ne treba zaboraviti ni pritisak koji trpe Facebook i Instagram zbog popularnosti platforme TikTok, kao ni pogrešne odluke ovih društvenih mreža koje su izazvale gnjev korisnika.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS