Jedna tiktokerka je svojim viralnim postom pokrenula raspravu o novoj boji Facebook logoa u koju se ubrzo uključilo nekoliko hiljada korisnika
Nakon što je nedavno blago redizajnirao poznati plavi logo, Facebook je takođe promijenio i izgled ikonica u Newsfeedu.
Redizajn je bio toliko suptilan da ga većina korisnika uopšte nije ni primijetila, ali su se javili i oni kojima nova plava boja – bode oči.
Korisnica TikToka pod imenom myaudhdnotebook na TikToku je objavila video u kome tvrdi da joj nova Facebook plava smeta.
Ona je svojim viralnim postom pokrenula raspravu u koju se ubrzo uključilo nekoliko hiljada korisnika. Većina TikTok "polemičara" se složila da je nova boja – iritantna.
Kao što je smo već pisali,promjena vizuelnog identiteta Facebooka donijela je nešto tamniju nijansu plave boje logoa i veoma blage izmjene oblika prepoznatljivog slova "f".
Meta je na svom korporativnom blogu objasnila da je posljednja promjena dio strategije koja, osvježenim dizajnom, Facebook logo čini "odvažnijim i upečatljivijim".
Kao razlog zašto aktuelna promjena nije radikalnija, iz Facebooka su naveli to što je na toj društvenoj mreži ima više od dvije milijarde korisnika, pa bi svaka drastičmnija promjena uticala na veliki broj ljudi.