• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Meta vraća prepoznavanje lica: Facebook i Instagram će tražiti podudaranje korisnika i prevaranata

Autor Miloš B. Jovanović

Tehnologija prepoznavanja lica će se najprije koristiti kod otkrivanje lažnih oglasa u kojima se pojavljuju lica poznatih ličnosti, a potom i u slučajevima "izgubljenih" naloga

 Meta prepoznavanje lica Facebook Instagram Izvor: Dominika Zarzycka / Alamy / Alamy / Profimedia

Kompanija Meta će, "u cilju borbe protiv internet prevara", na svoje najpopularnije platforme vratiti tehnologiju prepoznavanja lica. Funkcija koja je na Facebook-u i Instagram-u postojala do prije tri godine, ugašena je zbog brojnih negativnih reakcija korisnika.

Sada se vraća, prije svega, da bi, kako navode iz Mete pomogao u borbi protiv internet prevara. Takođe, razlog je i to da bi se pomoglo onima koji su iz bilo kog razloga ostali bez pristupa svojim nalozima.

Tehnologija prepoznavanja lica će se najpre koristiti kod otkrivanje lažnih oglasa u kojima se pojavljuju lica poznatih ličnosti. Ako sistem (algoritam) uoči da bi moglo da se radi o prevari u kojoj je (zlo)upotrebljen lik poznate osobe, tehnologija prepoznavanja lica će upoređivati sporni oglas sa fotografijama javne ličnosti na njenim Facebook i Instagram profilima.

Izvor: Yui Mok / PA Images / Profimedia

Ukoliko se pojavi podudaranje i ustanovi da je oglas prevara, biće blokiran, saopštila je Meta. Ipak, slavnim ličnostima će biti ostavljena mogućnost da odustanu od ove vrste zaštite, ukoliko to žele.

Potpredsjednica Mete za politiku sadržaja ističe da je ova vrsta provere "proces koji se odvija u realnom vremenu", i da je "brži i precizniji od ručnog pregleda".

Kada je o povratku "izgubljenih" naloga riječ, američka kompanija eksperimentiše sa opcijom "video selfija", koja će od korisnika tražiti da na njega aploaduju svoj video snimak.

Izvor: Pixabay

U slučajevima problema sa zaključanim nalozima, kompanija će taj snimak upoređivati sa fotografijama njihovog profila.

Isti princip će biti primjenjivan i u slučajevima sprečavanja hakera da pristupe nalozima korišćenjem ukradenih pristupnih podataka.

Bilo da se radi o lažnim reklamama ili izgubljenim proflima, iz Mete ističu da će podaci prikupljeni tehnologijom prepoznavanja lica biti "odmah izbrisati", a skeniranje i upoređivanje likova neće biti korišćeno u druge svrhe.

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS