Iako je mobilna aplikacija već dugo dostupna u Njemačkoj, funkcije kupovine dolaze na internet tek sljedeće sedmice.

TikTok je jedna od najvećih platformi društvenih medija i pripada grupi Bytedance, čije je sjedište u Kini.
Korisnici mogu da stvaraju i dijele kratke videozapise, a uskoro će moći da kupuju proizvode koji su predstavljeni u tuđim videozapisima ili prenosima uživo.
Proces kupovinr integrisan je u aplikaciju, s pothranjenim podacima o plaćanju korisnika, tako da nema potrebe za povezivanjem sa trgovinom dobavljača.
Maks Burianek, koji je zadužen za njemački TikTok shop, kaže da će kupovina putem aplikacije biti "besprijekorno iskustvo".
Formati videozapisa i uživo na TikToku "nude mogućnost prenošenja puno više informacija nego što to može statična stranica proizvoda", rekao je on.
Prema sopstvenim podacima, TikTok ima oko 24,2 miliona mjesečnih korisnika u Njemačkoj.
U zemljama uključujući Sjedinjene Države, Veliku Britaniju, Irsku i Španiju, aplikacija se već neko vrijeme koristi za kupovinu.
TikTok shop takođe bi trebalo da bude pokrenut u Francuskoj i Italiji, takođe naredne sedmice.
(EUpravo zato/seebiz.eu)