• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Može li telefon da zamijeni televizor: Navike se mijenjaju, a ova država je najbolji dokaz da je tako

Autor Ilija Baošić

Čak četvrtina stanovnika Indije isključivo koristi pametni telefon za konzumiranje sadržaja.

 U indiji svaki četvrti stanovnik koristi telefon Izvor: Shutterstock

Indija ubrzano mijenja navike u konzumiranju informacija i zabave. Pametni telefon postaje glavni ekran za milione ljudi, posebno u seoskim i siromašnim područjima. Prema podacima do kojih je došao Bloomberg, u martu 2025. godine čak 23% korisnika konzumiralo je sadržaj isključivo preko mobilnih uređaja - što je rast od 8% odnosu na prethodnu godinu.

Najveći rast zabilježen je u ruralnim krajevima Indije, gdje su televizori i plaćene striming usluge i dalje luksuz koji mnogi ne mogu da priušte. Masovno širenje povoljnih pametnih telefona i pristupačnih internet paketa učinilo je pametne telefone glavnim izvorom digitalnog sadržaja.

U nekim dijelovima Indije mobilni internet košta manje od 4 evra mjesečno, što korisnicima omogućava pristup video sadržaju, muzici, društvenim mrežama i obrazovnim materijalima - čak i onima koji nemaju televizor ili računar.

Kada je riječ o količini mobilnog internet saobraćaja, Indija je ubjedljivo ispred Kine. Čak 79% ukupnog internet saobraćaja u zemlji dolazi sa pametnih telefona, dok u Kini taj udio iznosi 62,8%, a u SAD svega 43,1%.

Globalne striming platforme prilagođavaju se ovim promjenama. Na primjer:

  • Netflix nudi poseban mobilni paket za samo 1,70 dolara mjesečno
  • Druge usluge, poput Amazon Prime-a i Disney+, razvijaju slične "mobilne pretplate", posebno za indijsko tržište.

U siromašnim krajevima Indije pametni telefon više nije samo sredstvo za komunikaciju - on je prozor u svet obrazovanja, vijesti i zabave. Ovaj trend i dalje dobija na snazi, oblikujući potpuno novi model konzumacije digitalnog sadržaja u zemljama sa niskim prihodima.

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS