Digital Night, veče posvećeno digitalom marketingu i primeni tehnologije u ovom domenu, održano je u petak u Clubu Reset, blizu Novog Sada.
Posebnu pažnju među prisutnima i na Twitteru i Instagramu pokrenula je nagradna igra Digital Might, prikazivana na velikom ekranu tj. Media Wall-u, a podrazumevala je snimanje i deljenje zanimljivog sadržaja sa događaja kroz naloge korisnika na ovim društvenim mrežama. Najaktivniji učesnici bili su bogato nagrađeni.
Tokom večeri, prisutni su uživali u akustičnom repertoaru pop cover benda Katy B Good, a nakon njih je nastupala džez pevačica Lena Kovačević sa svojim pratećim bendom i tako upotpunila veče muzikom posebnog senzibiliteta.
Najveći utisak koji su prisutni poneli sa ove večeri, je uspešno povezivanje aktivnosti u realnom svetu sa njihov predstavljanjem u digitalnom svetu, na društvenim mrežama. Ovaj inovativni koncept marketinga koji pruža ogromne mogućnosti u kreiranju korisničkog doživljaja i pretvaranju korisnika društvenih mreža u učesnike u prenošenju marketiških poruka u multimedijalnom okruženju, predstavljen je kroz lično iskustvo prisutnih što je i bila ideja vodilja digitalne agencije Homepage kada je organizovala ovaj događaj.