• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

WMF: Internet dominira medijskim prostorom

Autori mondo.ba Autori Ivana Šimundža

Događaj koji je obilježio ovaj vikend, makar kada je riječ o medijsko-marketinškom svijetu, je Weekend Media Festival u Rovinju. Pedesetak predavanja, panela i radionica ispratili smo zajedno sa nekoliko hiljada posjetilaca iz regije.

Ako bi nas pitali da sumiramo utiske i zaključimo ovaj medijski festival ukratko bi izvukli nekoliko crtica: pravo novinarstvo umire, štampani mediji takođe, Internet preuzima dominaciju medijskim prostorom, a televizija je u zemljama regiona i dalje veoma značajan medij.

Drugog dana čuli smo novinarske gigante sa televizija, gdje smo na panelu Zaustavite Rojters, slušali o vječitom “sukobu” komercijalnih i državnih televizija . Prve su zatražile od HRT-a da se odrekne 100 do 200 miliona kuna godišnje koje prihodi od marketinga, kako bi pomogle ostalim manjim medijima.

Na drugu stranu “medalje” ukazao je HRT-ovacStipe Alfier koji je istakao da svi govore o prihodima HRT-a, ali niko ne pita za količinu programa koji isporučuju.

Nemamo problem sa kvalitetom ljudi koji rade, nego sa viškom onih koji ne rade”, naglasio je Stipe Alfier. Iako su relativno novi na našem tržištu, Al Jazeera i N1 televizija ne ciljaju na neki veliki rejting ali se trude da budu što bolji od strane konkurencije.

“U Beogradu, Sarajevu i Zagrebu planiramo pratiti događaje u regiji s naglaskom na kvalitetni informativni program. Računali smo da od osam miliona gledalaca u regiji, ako bi svako gledao program 7,2 minute, onda smo ostvarili zadani target“, rekao je Dubravko Merlić sa N1.

Novinarsko ime rado viđeno na ovom festivalu je Goran Milić. “Al Jazeera je sigurno televizija koja ima najmanje deset novinara koji su sad spremni da izvještavaju sa bilo kojeg mjesta na svijetu, na čistom engleskom. Možda imaju veće plate, ali urade u prosjeku tri puta više nego drugi novinari."

Jedno od predavanja koje je izazvalo veliku pažnju posjetilaca bilo je vlasnika Pinka Željka Mitrovića. Na One to One panel sa Ivanom Stankovićem pričao je o Pink imperiji, o tome zašto ne nije još ošišao, da privatno sluša potpuno drugačiju muziku od turbo folka, ali i o dugovima njegove kompanije.

"Nemam konkurenciju", odgovorio je vrlo samouvjereni Željko Mitrović na pitanje ko može da parira PINK TV u Srbiji.

Weekend media festival nije samo festival medija, već i odlična prilika da reklame agencije pokažu svoju kreativnost. 

U okviru revije najboljih regionalnih reklamnih agencija BalCannes, predstavljeno je 25 najkreativnijih kampanja iz šest zemalja regiona (Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore). Pored toga, ove godine prvi put je dodeljena nagrada za Agenciju godine, a koja je pripala McCannu Beograd.

Sedmi Weekend Media Festival završio je u Rovinju sjajnim koncertom Psihomodo Popa. Sve pohvale organizatorima, koji su za ovaj festival sasvim sigurno izdvojili mnogo radnih sati, živaca, a bogami i materijalnih sredstava.

Osim odlične promocije turizma Rovinja, veliki plus dajemo njihovom zalaganju da se ovakav jedan medijski događaj desi u regionu.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS