Konačno će se smanjiti broj reklama i promotivnih postova na našim News Feed stanama.
Facebook je na blogu objavio da će od početka 2015. godine smanjiti broj promovisanih i reklamnih objava na News Feedovima korisnika, kako bi korisnii konačno videli ono što su sami odabrali, a ne ono što Facebook i njegovi oglašivači žele. Facebook je tokom 2014. godine sproveo veliki broj istraživanja o zadovoljstvu korisnika i sva su naglasila da je broj reklama prevelik i da korisnici ne žele da ih gledaju. Posebno su "kritične" reklame koje se ponavljaju iznova i korisnici imaju osećaj da ih one "progone".
Neki oglašivači i komercijalne stranice zatečene su ovom najavom i plaše se da će izgubiti "doseg" koji sada imaju, ali u Facebooku tvrde da svi koji se drže saveta i pravilnog načina promovisanja postova neće ni osetiti ovu promenu, jer promotivni postovi i reklame neće biti ukinute. Umesto toga, radiće se na ciljanijem isporučivanju i prikazivaće se samo korisnicima kojima su i namenjeni.
Dakle, Facebook najavljuje prijatnije mesto za "gubljenje" vremena, što se nas tiče, sa manje reklama i doasdnih promo vesti. Da li im verujete?