• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Real Madrid: 400 miliona srca na terenu!

Autor mondo.rs

Španski klub i Microsoft potpisali su četvorogodišnji ugovor o partnerstvu, koji će promeniti način na koji pratimo fudbal i omogućiti navijačima da budu bliže omiljenom klubu i igračima.

Real Madrid i Microsoft najavili su “digitalnu transformaciju kluba” pa će slavni fudbalski klub biti prvi na planeti koji će, zahvaljujući Microsoftovim servisima, promeniti način na koji njegovi obožavaoci prate I doživljavaju fudbal.

Novi partner španskog kluba, Microsoft, na revolucionaran način omogućiće fanovima Real Madrida, kojih širom sveta ima preko 400 miliona, da uživaju u fudbalu na potpuno novi način i to na bilo kojem uređaju - telefonu, tabletu, pametnoj narukvici, satu ili računaru.

Saradnja Microsofta i Real Madrida omogućiće veliki broj novih digitalnih rešenja, koja obuhvataju različite tipove thenoloških i savremenih onlajn servisa koji će slavni klub učiniti još biližim njegovim navijačima i fanovima bilo gde na planeti.

Florentino Perez, predsednik Real Madrida i Orlando Ajala, podpredsednik Microsoft korporacije najavili su saradnju na Santjago Bernabe stadionu, u Madridu, na događaju koji je prenošen uživo preko onlajn strima, a tokom kojeg se video porukom prisutnima i navijačima obratio i direktor Microsofta Satja Nadela. “Kompanija Microsoft čvrsto je posvećena cilju da ljudi širom sveta u svakom trenutku mogu da dobiju najviše od života. Neverovatne stvari se dešavaju kad ljudima omogućite upotrebu pravih alata, baš u trenutku kad su im ti alati potrebni, kako bi bili u mogućnosti da sarađuju jedni s drugima, stvaraju i dele sve što mogu da zamisle. Oduševljeni smo što upravo ovakve alate sad možemo da pružimo i navijačima Real Madrida, kako bismo im pomogli da svoj klub podrže još vatrenije i strastvenije”, rekao je Nadela.

Podpredsednik Microsofta, Orlando Ajala, osvrnuo se na to šta ovaj partnerski dogovor znači za navijače kluba. “Započeli smo uzbudljivo putovanje koje će zbližiti Real Madrid i Microsoft i omogućiti pravu digitalnu revoluciju omiljenog kluba. Nova digitalna era omogućiće do sad nezamislivo personalizovano iskustvo za svakog navijača Real Madrida, što će milionima fanova širom sveta, ma gde se nalazili, omogućiti da uživaju jače i bolje u svom omiljenom klubu i njegovoj igri”.

Zvezde partnerstva - navijači Real Marida

Prvi korak partnerstva velikog kluba i Microsofta biće stvaranje potpuno nove digitalne platforme, koja će na ravolucionaran način omogućiti navijačima da prate svoj omiljeni klub i dele svoje utiske i strasti o fudbalu. Zahvaljujući naprednim Microsoftovim tehnologijama poštovaoci kluba imaće na raspolaganju ekskluzivne digitalne servise, sadržaje i čak iskustva, kako na stadionu kluba, tako i kod kuće ili na bilo kom mestu na svetu preko mobilnih i prenosivih uređaja. Navijači će poboljšati svoj međusobni kontakt i interakciju sa igračima Real Madrida na direktniji I uzbudljiviji način. Onlajn servisi će, takođe, pojačati doživljaj praćenja mečeva kluba i poboljšati komunikaciju među navijačima kluba. Na primer, navijači će moći da pristupe stadionu Santjago Bernabe virtuelnim putem, pre, za vreme i nakon svakog meča, birajući sadržaj koji žele da vide, kad požele da ga vide i da odabrani sadržaj gledaju na bilo kom uređaju na kojem to požele. Cilj nove platforme jeste da navijači Real Madrida budu zvezde ovog partnerstva zahvaljujući sadržajima koje žele da vide, kreiraju i podele sa drugim navijačima kluba. To uključuje i društvene mreže i sve druge postojeće digitalne kanale.

Servisi i uređaji

Igrači, treneri i drugo osoblje kluba biće opremljeno Microsoft uređajima, poput tableta Surface Pro 3, koji će obezbediti bolju saradnju, bržu reakciju i doneti nove načine komunikacije. Novi interni oblici saradnje i komunikacije će, takođe, biti usvojeni zajdeno sa poslednjim tehnološkim trendovima, kakvi su računarstvo u oblaku (cloud computing) i “Big Data”.

Zahvaljujući razmeni iskustva i pristupu informacijama koje će kompanije omogućiti jedne drugoj, u vezi sa sportskim aplikacijama i digitalnim sportskim servisima, omogućiće se nova istraživanja na ovom polju i stvaranje novih doživljaja za navijače.

EKSKLUZIVNO: Neki od detalja Real Madrid - Microsoft partnerstva!

MONDO portal došao je do nekoliko vrlo zanimljivih podataka o nastanku, vrsti partnerstva i onome što će Microsoft i Real Madrid ponuditi navijačima u dolazećem periodu.

Iako sarađuju godinama unazad, jer Real Madrid koristi mnoge Microsoft servise i uređaje, ovakva saradnja sa španskim klubom započeta je nakon uspešnog projekta promocije obrazovanja kroz sport i tehnologiju, koja je aktivna na području Latinske Amerike i Kariba.

Real Madrid neće koristiti samo Microsoft servise, nego i uređaje i tehnologiju. Recimo, pored Office 365 paketa koristiće i Windows Azure i Dynamics CRM.

Windows Phone je, takođe, deo partnerskog ugovora, koji će pomoći igračima i timu da postižu ciljeve na brži i efikasniji način. Real Madrid Windows Phone aplikacija uskoro će biti u Windows/Windows Phone prodavnici.

Microsoft će na ovaj način podržati samo Real Madrid, ali dosadašnja podrška NFL klubovima, Formuli 1 i Olimpijskim igrama se nastavlja.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS