• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook novosti koje će vas obradovati

Autor mondo.rs

Facebook je ponovo najavio promene algoritma u prikazivanju postova na vašem News Feedu, ali će vas one, za razliku od dosadašnjih - obradovati!

Šta novosti koje Fejs uvodi znače za obične korisnike društvene mreže, otkrićemo vam u nastavku. Najpopularnija društvena mreža ima novu Politiku privatnosti i model poslovanja, koji će postati aktuelni od1. januara 2015. godine. Ovo je jedna odnovina koje su najvažnije i koje bi trebalo da znate.

Istraživanjem ponašanja ljudi na Facebooku utvrđeno je da ga korisnici najčešće koriste kako bi videli priče i fotografije koje su podelili njihovi prijatelji. Takođe je utvrđeno da promotivne poruke odbijaju korisnike od ove platforme. Kako je Facebooku najvažnije zadovoljstvo korisnika, u svom razvojnom timu su odlučili da donesu nove promene u algoritmu prikazivanja postova na Facebook zidu.

Koja su nova pravila?

Primenom novih pravila Facebook će smanjiti prikazivanje postova koji:

- reklamiraju određeni proizvod ili instaliranje aplikacije
- guraju ljude da pristupe promocijama i nagradnim igrama ukoliko iza njih ne stoji smislen sadržaj
- pri deljenju koriste identičan sadržaj kao originalni postovi koji se plasiraju na Fejs.

Ovo se odnosi isključivo na postove koji se prikazuju putem redovnog (organic) prikazivanja i ne odnose se na plaćene oglase. Plaćeni oglasi su posebna kategorija i oni će i dalje nastaviti da se prikazuju korisnicima.

Kako promene utiču na običnog korisnika Facebooka?

Običan korisnik Facebooka bi trebao da bude srećan zbog ovih promena. Ovo znači da će se na korisnikovom zidu prikazivati više relevantnih sadržaja za konkretno tog korisnika, odnosno oni sadržaji koje taj korisnik voli da gleda ili prati, navodi Default Design portal. Promene neće povećati niti smanjiti broj oglasa koji se prikazuju na zidu, samo će njihova relevantnost biti poboljšana. To, opet, znači, da nećemo gledati neke "ničim izazvane" reklame, a da će se prikazivati one koje nama, kao korisncima, mogu da koriste.

Facebook će ova pravila primenjivati na sve uređaje sa kojih pristupate mreži, a promene će vas dočekati već u prvoj nedelji januara, dok se uspostava novog algoritma očekuje već prvog dana 2015. godine.

Pratite nas na Facebooku, sad imate razlog više za to :)

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS