• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kupovina lajkova je promašaj, budite kreativni!

Autor mondo.rs

Internet više nije samo komunikaciono sredstvo, već je svojim mogućnostima u poslovnoj i društvenoj sferi postao način života.

Velika sala Doma omladine Beograda okupila je preko 400 stručnjaka, profesionalaca i zainteresovanih za oblast digitalnog i interaktivnog oglašavanja na konferenciji DIGITAL DAY 2015, pod ovogodišnjim sloganom “Show me the money!”. Brojni eskperti iz Srbije i sveta govorili su o načinu na koji bi brendovi trebalo da komuniciraju preko digitalnih medija kako bi povratili uložene investicije, te kako da izmere efekte svojih poruka i koriste softverske alate za kupovinu digitalnih oglasa. Konferencija je pokazala da su edukacija i poverenje između marketinških profesionalaca i njihovih klijenata ključni za ostvarivanje željenih rezultata kampanja.

Panelisti centralne diskusije konferencije ”Kako maksimizovati digitalni ROI (povraćaj na investicije)?” razgovarali su o razlikama između kampanja na tradicionalnim i digitalnim medijima, kao i o potrebi za konstantnim usavršavanjem profesionalaca u oglašavanju. Jedna od prednosti digitalnog oglašavanja nad tradicionalnim je dolaženje do većeg broja informacija o ciljnoj publici, što podrazumeva povremeno eksperimentisanje. „Svaki trošak je potrebno posmatrati kao investiciju, kako ne biste prestali da pokušavate", objasnila je Emina Hodžić iz Lupon Ventures.

Pavel Kolenda, direktor istraživačkog centra IAB Poljska, kao jedan od glavnih zaključaka istraživanja DigitalSCOPE2014 istakao je da je Internet „postao stil život“. On je naveo da su Internet i mobilni uređaji sve prisutniji stil života kod ljudi iz Centralne i Istočne Evrope. Srbija u tom smislu pokazuje interesantne trendove u odnosu na ostatak regiona, objasnio je Kolenda, naglasivši da je ovde nivo multiskrininga, tj. istovremenog konzumiranja televizije i Interneta, jedan od najviših u regionu. U budućnosti se očekuje još veća penetraciju Interneta na ovom prostoru, kao i viši procenat korišćenja mobilnih uređaja za pristupanje Internetu.

U kojoj meri Internet izlazi iz granica digitalnog sveta pokazalo je sjajno predavanje Skota Tvajtsa iz kompanije Twitter. ”Twitter pruža mogućnost samoizražavanja, povezivanja sa drugima i otkrivanje novog”, naveo je Tvajts objašnjavajući zašto različiti brendovi biraju upravo ovu društvenu mrežu za komunikaciju sa potrošačima. On je predstavio i neke nove aplikacije koje podržavaju ovaj trend, poput Periscope preko koje se može podeliti prenos bilo kog događaja uživo.

Na predavanju Aleksandra Karageorgisa iz kompanije Think Digital učesnici su imali prilike da čuju korisne savete za komuniciranje preko društvene mreže Facebook. ”Kreativnost, novi mediji i strateško planiranje su stubovi oglašavanja na Fejsbuku", istakao je on. Takođe, ukazao je na to da je kupovina lajkova jedna od najvećih grešaka koju oglašivači prave na ovom servisu, te da se efektivne kampanje zasnivaju, pre svega, na dobrom interaktivnom sadržaju i odanosti posetilaca Facebook stranici.

Na završnom panelu konferencije istaknuto je da je važna stalna edukacija u oblasti, zbog brze promene tržišta, stalnih inovacija i pojave novih alata (poput Programatica), kao i da su zapravo potrošači ti koji predstavljaju glavni izvor novca.

Konferencija DIGITAL DAY 2015 u organizaciji IAB Srbija je jedini lokalni događaj edukativnog karaktera koji povezuje profesionalce iz rastuće industrije digitalnog i interaktivnog oglašavanja.

Čekamo komentare ispod vesti i na Facebooku, Twitteru i Instagramu.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS