• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Dizajner ohrabrivao ljude u svom timu da se napiju

Autor mondo.rs

Bivši radnik kompanije Google verovao je da alkohol može da pomogne njegovom timu kako bi napravili bolji proizvod.

 Google-ov tim se opija prije testiranja proizvoda Izvor: Mondo/ Goran Sivački
Izvor: Mondo/ Goran Sivački

Kao i sve velike kompanije iz ove branše, i Google interno koristi svoje proizvode.

To znači da zaposleni u Google-u često testiraju nove gedžete ili softver pre lansiranja, kako bi ispravili sve nedostatke i kako bi imali povratne informacije u vezi sa mogućnostima proizvoda.

Ovakav način testiranja omogućava dizajnerima i inženjerima da pronađu probleme koje mogu da reše pre zvaničnog predstavljanja proizvoda.

Međutim, nekoliko Google-ovih radnika rekla su Business Insider-u, da okruženje u kome se oni nalaze nekad ume da dovede to „čudnih“ odluka.

„Da bi neki proizvod bio zvanično predstavljen, morate da imate pristanak dosta ljudi iz Google-a“, rekao je jedan bivši radnik. „Proizvod mora biti takav da privuče pažnju zaposlenih kako bi ga koristili.“

Google svoje zaposlene upisuje na časove na kojima uče da se bore protiv predrasuda, kako bi prevazišli sve prepreke po pitanju razlike između polova, fizičke sposobnosti ili nivoa inteligencije.

Još jedan bivši zaposleni je rekao da je uočio problem kada je kompanija stvarala „krugove“ i Google Plus. Ova opcija omogućava korisnicima da kreiraju grupe kako bi "ubacili" ljude u njih, bez obaveštavanja tih ljudi u koje krugove su ih smestili. Korisnici misle da je ta metodologija nepotrebno zbunjujuća.

On je takođe rekao da je deo problema i taj što zaposleni u Google-u često zaboravljaju da većina ljudi nema takvo znanje o internetu i toleranciju u komplikovanim situacijama.

Ohrabrivao je dizajnere da se napiju pre nego što počnu da koriste njihove proizvode. U prevodu, da popiju nekolio piva pre nego što isprobaju neki Google-ov proizvod. Kako bi verovatno razmišljali kao većina ljudi.

Rasmussen je radio na Google Wave-u, sada ukinutom proizvodu koji bi bio alatka za kolaboraciju. Komapnija je ukinula Wave jer nije bilo dovoljno interesa od strane korisnika. Wave je bio peviše komplikovan. Zbog toga je Rasmussen ispao glup.

Rekao je i da tim zaboravlja da ne razmišljaju svi kao zaposleni u Google-u, i ne žele da razmišljaju tako. On i dalje sreće ljude koji mu govore da je Wave odličan, i da ne može da se pomiri sa tim da ga je Google ukinuo. Jednostavno, takvi ljudi ne predstavljaju masovno tržište.

Rasmussen je prešao da radi u Facebook kompaniji, na proizvodu koji se zove Facebook for Work. Taj proizvod još nije izašao iz beta faze.

Google ima mnogo proizvoda koji su veoma uspešni. Android je najpopularniji operativni sistem za mobilne telefone na svetu. Gmail ima milione korisnika.

Ali, ostali kao što su Google Plus, Wave i Glass ne prolaze baš najbolje, zbog toga što su previše komplikovani ili su samo za geek-ove.

„Ljudi plaćaju hiljade dolara da bi laserom operisali oči kako ne bi stavljali ništa na svoje lice, a onda se Google pojavi sa svojim Google Glass naočarima.“

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS