• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Deca su postala zavisna od tehnologije

Autor mondo.rs

Deca su danas opsednuta tehnologijom, i kompanija Nature Valley želi da nas upozori na to.

To je poruka nove nove reklame - tri generacije ljudi je odgovaralo na isto pitanje: „Kada ste bili dete, šta ste radili kako biste se zabavili?“

Oni stariji, pričali su o branju borovnica, sankanju, ribolovu, igranju bejzbola i o prazničnim muzičkim predstavama.

Međutim, kada je došao red na najmlađe, nisu pričali kako se ludo provode na travi po sunčanom danu.

„Zaboravim da sam u kući, da imam roditelje, da imam sestru, da imam i psa. Samo mislim na video igre,“ rekao je dečak. „Umrla bih kada ne bih imala tablet,“ rekla je devojčica na video snimku.

Zastrašujuće!

„Priroda je uvek bila deo detinjstva,“ navodi se u reklami. „Pobrinimo se da to ne ne prestane sa nama.“

Our relationship with nature is disappearing. That is what we found out when we talked to 3 generations and asked them one simple question: What did you like to do for fun as a kid?
Izvor: Nature Valley Canada

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS