I to animirane, u trajanju do čak 30 sekundi!
Besplatna aplikacija za obradu i deljenje fotografija na društvenim mrežama, predstavila je danas alatku koja omogućava svim oglašivačima da sami kreiraju svoje reklamne kampanje i emituju ih grupi od više od 300 miliona aktivnih korisnika platforme. Istovremeno, predstavljeni su i novi reklamni formati, kao što su fotografije u formatu portreta ili pejzaža.
Video reklame su sada duže (traju 30 sekundi), a e-trgovcima će sada biti omogućeno direktno upućivanje veb korisnika na kupovine. Oglašivači će, takođe, moći da vode zajedničke kampanje na Instagramu i Facebooku. Instagram je najavio lansiranje reklamiranja u još oko 30 zemalja, među kojima su Italija, Španija, Meksiko ili Indija.
Reklamiranje će, do kraja meseca, biti uvedeno svuda u svetu.
To je značajna stvar za Facebook, koji je kupio Instagram pre tri godine za skoro milijardu dolara, jer će na taj način proširiti izvore prihoda i neće biti zavisan samo od posetilaca te društvene mreže.
Prema istraživačkoj kompaniji eMarketer, Instagram bi mogao s novim servisom da ostvari ove godine prihod od 595 miliona dolara, odnosno od 2,81 milijardi dolara 2017. godine, što je više od 10 odsto reklamnih prihoda Facebooka.
Od reklama se, očigledno, ne može pobeći…