Velikim oglašivačima se ne dopada način na koji se prikazuju reklame na društvenim mrežama.
Facebook će oglašivačima omogućiti da koriste usluge drugih kompanija za merenje vidljivosti reklama na svojoj platformi, sudeći prema informacijama ljudi koji su upućeni u materiju.
Društvena mreža će raditi sa nezavisnom firmom Moat kako bi odredila da li je neka video reklama vidljiva.
Vidljivost reklama je jedan od većih problema sa kojima se stručnjaci za marketing i oglašivači susreću. Stručnjaci su zabrinuti za reklame koje su uredno plaćene, koje se pojavljuju na određenim delovima web strana a koje ljudi nikad ne vide.
Neke kompanije, uključujući i Google, su objavile da je samo polovina online video reklama na internetu zapravo vidljivo.
Trenutno, Facebook i Google koriste svoj sopstveni softver za merenje vidljivosti reklama što je mnoge oglašivače uznemirilo jer bi bili sigurniji kada bi im nezavisne kompanije obezbeđivale dokaze da su reklame pogledane.
Ta tenzija je jedan od razloga zašto su veliki oglašivači kao što je Unilever prestao da kupuje Facebook i Google video reklame, prenosi The Wall Street Journal.
Twitter je pre nekoliko meseci objavio da će dozvoliti oglašivačima da koriste Moat kako bi merili vidljivost reklama na svom servisu.
YouTube će takođe uskoro ponuditi oglašivačima ovu mogućnost. Financial Times je ranije objavio da se YouTube priprema da ponudi nezavisnu verifikaciju reklama.
Facebook takođe nudi oglašivačima opciju koja im omogućava da plate reklamu kada se cela reklamna jedinica pojavi korisnicima na ekranu.
Smernice navode da se online video reklama smatra vidljivom ako je najmanje 50 posto reklame u trajanju od 2 sekunde vidljivo na ekranu. Oglašivači smatraju da su trenutne smernice previše blage i zahtevaju strože mere kada je merenje vidljivosti video reklama na društvenim mrežama u pitanju.
Pronađite MONDO na Facebooku, Twitteru ili Instagramu!