Pogledajte obe reklame i procenite sami.
Nije baš jednostavno imati sveže ideje svaki put. Jednostavnije je da uradite nešto što je već urađeno odnosno već viđeno. To ponekad može da upali.
Međutim, da li je pametno uraditi nešto što je ranije već viđeno ali što nije prošlo baš najbolje?
HTC veruje da će se približiti korisnicima kreiranjem reklame koja je slična Apple-ovoj “1984” reklami. Nova reklama za One A9 telefon pokušava da dokaže je kupovina telefona jedan od načina da budete drugačiji. Neki vid buntovništva.
Reklo bi se da ova reklama nije lepo zamišljena niti da je inspirativna. Ili čak drugačija.
Motorola je pokušala 2011. godine u toku Super Bowl finala da spotom za svoj tablet ismeva “1984”. Donekle je to bio dobar potez.
HTC-ova reklama nije preterano inspirativna – naslovi koji se pojavljuju govore vam kako treba da budete drugačiji i glasniji. Pogledajte.
HTC pravi odlične telefone, ali se muči da stvori sliku o brendu koja će doći do ljudi na način na koji oni to vole.
Ako će da se rugaju Apple-u, treba kreirati onda nešto nezaboravno, nešto što će se svideti ljudima, nešto o čemu će ljudi pričati, piše CNET.
Evo i Apple-ove reklame.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.