Jednog dana ćete toliko voleti reklame koje vam se serviraju na ovoj društvenoj mreži da ćete se bez njih osećati tužno, izjavili su iz kompanije.
Da li prilikom čitanja objava i vesti na Facebook-u primećujete i reklame? Ako ih primećujete, šta mislite o njima?
Iz Facebook-a prdviđaju da će vam jednog dana nedostajati ukoliko ih ne bude bilo. Ovo je jedan od velikih planova koji je na Adobe and InVision design konferenciji otkrila Juli Čou zadužena za dizajn proizvoda u kompaniji.
„Želimo da vam jednog dana pokažemo News Feed koji ne sadrži reklame i da vam pokažemo jedan koji sadrži reklame za koji ćete svi reći da je bolji,“ rekla je Čou.
Kompanija želi da bude u mogućnosti da shvati vaša interesovanja toliko dobro da može da skroji reklamu koja će vam na neki način pomoći, prenosi Business Insider.
„Ne mislim da zarađivanje ne ide u kombinaciji sa odličnim iskustvom,“ rekla je Čou. „Svi smo mi potrošači. Kupujemo stvari. Želimo da znamo za dobre ponude. Svi smo videli nekad reklamu koja nas je inspirisala, zabavila i bila korisna. To treba da nam bude cilj kada budemo kreirali odličnu reklamu.“
To je cilj, ali ga Facebook još uvek nije dostigao.