• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kompjuterski miš odaje kakvi ste: Kako klikćete?

Autor mondo.rs

Pomeranje kompjuterskog miša oslikava emocije korisnika, kažu stručnjaci, a mi im verujemo...

Istraživači sa Univerziteta Brigam Jang u američkoj državi Juta saopštili su da su identifikovali obrasce u odražavanju raspoloženja kod ljudi na način na koji se pomera kursor kompjuterskog miša, prenosi TeleTrader News. Konkretno, kažu naučnici, ljuti korisnici prave nagle pokrete, ali im je ukupna brzina manja. Frustracije i tuga izazivaju promene u brzini, uporedo sa slabljenjem preciznosti.

Tim je sproveo istraživanje tako što bi naljutio učesnike i snimao obrasce pokretanja miša. Takođe, od korisnika je traženo da se izjasne o svojim osećanjima. Naučnik Džefri Dženkins, vođa projekta, izjavio je da nalazi mogu da se primene u proučavanju korisničkog doživljaja i dizajnu interfejsa (UX/UI), kod bihevioralnog targetiranja i prilagođavanja specijalnim grupama korisnika. "Uvek je bilo veoma teško odrediti kada korisnik postaje frustriran toliko da se više ne vrati na sajt", rekao je. "Kad uspevamo da registrujemo negativnu emocionalnu reakciju, možemo da prilagodimo doživljaj vebsajta na način da eliminišemo stres ili da ponudimo pomoć", kaže Dženkins.

Ostaje da se vidi da li će rezultati istraživanja u segmentu prevlačenja i tapkanja po ekranima mobilnih uređaja biti relevantni, a on kaže da je količina raspoloživih podataka obećavajuća. Patenti za tehnologiju koja je razvijena do sada u posedu su lokalne startap kompanije, a Dženkins učestvuje u unapređivanju rešenja.

A kako vi klikćete mišem, jeste li razmišljali o tome?

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS