• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook zabranio prodaju vatrenog oružja

Autor mondo.rs

Najpopularnija društvena mreža na svetu zabranila je prodaju vatrenog oružja na svom sajtu.

 Facebook zabranio prodaju vatrenog oružja Izvor: MONDO

Facebook je rešio da korisnicima onemogući prodavanje vatrenog oružja. Odluka se odnosi na sve privatne prodaje koje su postavljene na sajtu. Kompanija će pak dozvoliti licenciranim prodavcima da reklamiraju vatreno oružje na Facebook-u sve dok se transakcije obavljaju van ove platforme.

Zabrana se odnosi na privatne prodaje oružja na Facebook-u i Instagram-u, ali kao što je već rečeno, ne važi za licencirane prodavce oružja. Nakon pritiska koje su vršili zagovornici kontrole oružja, predsednik Sjedinjenih Američkih Država Barak Obama i državni tužioci, društvena mreža je morala da uvede ovu zabranu.

Iz kompanije kažu da imaju sistem koji će pregledati i uklanjati sadržaj koji krši pravila, kao i lažne oglase i oglase koji dovode korisnike u zabludu.

Monika Bikert iz Facebook-a je izjavila: „U protekle dve godine sve više ljudi koristi Facebook kako bi određeni proizvod prodali ili kupili. Nastavljamo da razvijamo, testiramo i pokrećemo nove proizovde kako bismo ovo iskustvo učinili još boljim, ali istovremeno ažuriramo i regulatornu politiku."

Ovo nije prvi put da Facebook zabranjuje prodaju vatrenog oružja na svom sajtu. 2014. godine je takođe uveo sličnu zabranu koja se odnosila na prodaju oružja, marihuane, lekova i drugih ilegalnih droga.

Tada je kompanija uvela nekoliko mera koje su se odnosile na prodaju oružja i drugih stavki koje su bile pod nadzorom. Ažurirana je i politika Instagrama. Pristup objavama u vezi sa oružjem su imali samo korisnici stariji od 18 godina.

Sajt VentureBeat je 2014. godine sproveo istragu koja je otkrila na desetine Facebook stranica koje su reklamirale oružje za prodaju. Jedan od reportera je mogao da kupi automatsku pušku za manje od 15 minuta na ovoj društvenoj mreži.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS