A mislili ste da ste mirni?!
Facebook je na godišnjoj F8 konferenciji nakon najave botova najavio i dolazak reklamnih poruka u Messenger aplikaciju i na veb.
„Sponzorisane poruke“, kako iz naziva Facebook, već testira mali broj oglašivača (velikih marki) zajedno sa korisnicima koji su nasumično izabrani i pristali na primanje tih poruka, a Facebook nagleda ceo proces kako se „sponzorisane poruke“ ne bi pretvorile u spam.
Facebook uz „sponzorisane poruke“ testira i „Click to Message“ reklame na Facebook News Feed-u , koje će omogućiti korisniku da u Messenger aplikaciji od bota sazna više o tome na šta je kliknuo i obavi kupovinu. Na ovaj način će zarađivati i oglašivači, ali i Facebook, zajednički kroz Messenger i Facebook platforme.
TechCrunch portal pokušao je od Facebook predstavnika da sazna koliko često bismo mogli da dobijamo „sponzorisane objave i poruke“ rečeno mu je da se tačan broj poruka upućenih ka korisniku još uvek utvrđuje i da nema definisanih pravila.
Ako ove poruke i „Click to Message“ opcija ne budu „smaračke“ za korisnike, Facebook je verovatno našao način da monetizuje, odnosno ostvari prihod i od Messenger aplikacije.
Šta vi kažete?