Prvi banjalučki Play Media Day privukao je preko 70 učesnika iz oblasti marketinga, PR-a i kreativnih sektora kompanija, kao i medija.
Tokom četiri sata posebno osmišljenog interaktivnog događaja, prisutni su imati priliku da saznaju zanimljive i korisne informacije i savjete.
Play Team, organizator događaja, uz podršku regionalnih agencija 404 i Pepermint iz Zagreba, okupio je na jednom mjestu stručnjake iz raznih oblasti digitialnih medija, PR-a, event menadžmenta i kreativne industrije.
Teme o kojima se govorilo su:
„Digitalni trendovi“ – Nikola Vrdoljak, “Zabava 360ᴼ “ - Tomo Ricov, osnivač agencije Pepermint i direktor Weekend Media Festivala, „Weekend u brojkama“ - Boris Kovaček, direktor i suvlasnik agencije Pepermint i izvršni direktor Weekend Media Festivala, Weekend je u gostima – Panel diskusija „Bilo kuda, digital svuda“ – Igor Todorovac, direktor programa Hayat TV, „Ko sjedi za stolom“ - Saša Đorđević, grafički dizajner, Banja Luka „Od potrage za identitetom do Londona“ - Marko Feher Potkozarac, modni dizajner, London.
“Trendovi u oblasti digitalnih medija, PR-a i kreativne industrije se veoma brzo mijenjaju. Imajući u vidu tu činjenicu i željni novih znanja i ideja, odlučili smo da organizujemo poseban jednodnevni događaj koji podrazumijeva regionalnu razmjenu znanja, vještina, iskustva i najboljih praksi”, poručili su iz Play Team-a.
Posebnu pažnju privukla je panel diskusija “Weekend je u gostima” gdje su osnivači Weekend Media Festivala predstavili najveći medijiski festival u jugoistočnoj Evropi.
Ovim događajem Play Team proslavlja dvije godine postojanja na regionalnom tržištu, u toku kojih su nastali mnogobrojni veoma uspješni projekti i realizovane saradnje sa preko 40 klijenata iz BiH i regiona.