Zato nemate prava da se žalite!
Vreme je da prestanete da se žalite i kritikujete Instagram zbog ovonedeljnih promena koje su usledile.
Da, Instagram je predstavio novi algoritam koji će prikazivati obajve na osnovu određenih kriterijuma, a ne hronološki. Da, velika promena je u pitanju, i da, korisnicima već smeta.
Nije trebalo mnogo vremena da prođe kako bi korisnici odmah počeli da se žale. „Tužno je. Više ne uživam dok koristim aplikaciju. Kreatori aplikacije ne slušaju korisnike što je i najtužnije od svega. Vrlo razočaravajuće“, napisao je jedan korisnik.
„Novi sistem je najobičnije đubre, i svako ko je došao na ovu ideju treba da dobije otkaz. Popravite to ili ću prestati da koristim aplikaciju“, napisao je još jedan nezadovoljan korisnik.
Jeste promena koju možda niste želeli. Ume da nervira kada aplikacija koju volite bude drastično promenjena. Pogotovo ako te promene niste ni tražili. Jednostavno, ne treba popravljati ono što nije pokvareno.
Međutim, ovih dana IT kompanije tako funkcionišu.
Slično je bilo i kada je Facebook prvi put predstavio News Feed 2006. godine. Ljudi su se kasnije smirili i prihvatili promene, sve do 2011. kada je Facebook predstavio novi News Feed koji koristi sličan algoritam i kada su svi ponovo „poludeli“.
Kakav bi Facebook bio sada da nije uvodio promene? Stvar je u tome što IT kompanije moraju da uvode promene, inovacije. Njihov posao je da predvide šta ljudi žele pre njih samih. Vreme je da korisnici prestanu da misle da im ne samo Instagram, već bilo koja druga društvena mreža nešto duguje samo zato što su lojalni korisnici.
Jesu korisnici doprineli razvoju kompanije, ali to ne znači da ona sada ne treba da se menja, piše Mashable.