Iako od početka u kompaniji Nintendo nisu to krili, investitori su tek sad shvatili da Pokemon GO ne pravi Nintendo!
Akcije japanskog proizvođača video igara Nintendo kompanije su naglo pale, nakon upozorenja da će globalno ludilo povezano sa PokemonGO imati ograničen uticaj na profit.
Akcija japanske kompanije su u ponedeljak (25. jul) "potonule" za čak 17,7 odsto, na 23.220 jena, prenosi agencija Frans pres. Tržište je prethodno obradovao globalni uspeh PokemonGO, po čijem lansiranju su akcije Nintendo kompanije skočile u jednom trenutku iznad granice od 30.000 jena, udvostručivši tako tržišnu vrednost kompanije
Međutim, upozorenje da će globalni uspeh ove igre imati tek ograničen uticaj na finansijske rezultate kompanije uzrokovao je sunovrat akcija.
Naime, Nintendo je kreator franšize "Pokemon", ali je igra, lansirana 5. jula, proizvod kompanije Niantik, sa sedištem u SAD, koja je nekada bila u vlasništvu kompanije Google i tad je proizvela igru Ingress. Ingress igra je preteča Pokemon GO, zapravo, Pokemon GO je "dobrano" iskopirana Ingress igra, s tim što je cilj igre bio obići grad, na osnovu uputstava na ekranu telefona.
Nintendo je investirao u Niantik i poseduje jednu trećinu udela u firmiPokemon Company, koja će dobiti naknade za izdavanje dozvole za korišćenje robne marke "Pokemon". Preuzimanje igre je, takođe, besplatno, tako da Nintendo jedino ima korist od usluga koje se naplaćuju u sklopu same igre.
Nova igra podrazumeva korišćenje GPS mapiranja i kameru na mobilnim telefonima i tabletima pomoću kojih se na različitim stvarnim lokacijama traže virtuelniPokemon likovi, od kojih je najpopularniji "umiljati žuti Pikaču".