• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook laže?

Autor mondo.rs

Statistika po Facebook-u izgleda malo drugačije.

 Facebook laže? Izvor: MONDO

Nekoliko godina unazad, Facebook govori o velikom povećanju kada je video sadržaj na ovoj društvenoj mreži u pitanju.

Međutim, ispostavilo se da je kompanija preterala sa prikazanim brojkama i statistikom u vezi sa prosečnim vremenom koje korisnici troše na gledanje video sadržaja na Facebook-u. Kako The Wall Street Journal prenosi, Facebook je oglašivačima dostavio informaciju da korisnici čak 80 posto vremena provedenog na ovoj društvenoj mreži gledaju video sadržaj.

Nekoliko nedelja ranije, Facebook je obavestio oglašivače da je iz “Porsečno vreme gledanja video sadržaja” statistike uklonio video klipove koje su korisnici gledali manje od tri sekunde.

Kompanija je predstavila novi način merenja pod nazivom “Prosečno vreme gledanja” koji obuhvata sve video snimke, bez obzira na to koliko dugo su ih korisnici gledali.

Publicis Media, kompanija koja kupuje reklame za svoje klijente je kasnije od Facebook-a dobila informaciju da je originalno merenje povećano sa 60 na 80 posto, pa je samim tim klijentima poslato pogrešno merenje.

Oglašivači su zbog ovoga bili jako uznemireni. Facebook je grešku pokušao da ispravi novim načinom merenja, piše Business Insider.

Iz kompanije kažu da je greška ispravljena i da cela situacija neće uticati na naplaćivanje usluga.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS