• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Branimir Brkljač na Play Media Day

Autor mondo.ba

Pionir jugoslovenskog marketinga i poznati regionalni story maker Branimir Brkljač, održaće predavanje u okviru Play Media Day 02 na temu "Razmišljanja iskusnog početnika“.

Branimir će pojasniti kako razumjeti aktuelne medijske trendove i koliko nam u tome pomaže, a koliko nas ograničava sopstveno iskustvo. Pored Brkljača, obnovljena Kamena kuća unutar tvrđave Kastel, kao i prostor oko same zgrade ugostiće preko dvadeset svjetskih, regionalnih i domaćih predavača i stručnjaka iz oblasti kreativne industrije, medija i odnosa sa javnošću.

Branimir Brkljač je svoju poslovnu karijeru započeo prije više od dvadeset godina u oblasti direktnog marketinga, pokretanjem uspješne kampanje za medicinsko pomagalo Kosmodisk, kojeg je do sada prodato u svijetu preko tri miliona. Postaje suvlasnik kompanije Studio Moderna koja je izrasla u vodeću kompaniju za televizijsku prodaju u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Ona je danas kroz brendove Top Shop, Dormeo, Delimano i druge prisutna u 20 zemalja Evrope.

Od početka 2013. godine, kada napušta Studio Modernu bavi se pisanjem stručnih tekstova iz područja marketinga i medija, predavanjima i konsultantskim radom. On ima i novu priču. Njegova “Kuća ideja” u selu Mokrin u Banatu je mjesto okupljanja kreativnih ljudi - pisaca, glumaca, dizajnera, arhitekata i mladih preduzetnika. Bogatim programom radionica, seminara, izložbi, predavanja i umjetničkih kolonija, “Kuća ideja” je centar nove kreativnosti i inovacija. Branimir Brkljač je poznat kao predavač koji je veoma zanimljiv i omiljen na regionalnim konferencijama.

Play Media Day 02 se održava 19. maja na tvrđavi Kastel u Banjaluci, a već vlada veliko interesovanje domaćih i regionalnih posjetilaca. Neke od tema koje će biti zastupljene na događaju su: digitalna promocija brenda, uspješne prakse u oblasti marketinga, kampanje koje su oduševile region, novi trendovi i najbolje prakse u oblasti digitalnog marketinga, media buying, media monitoring i budućnost medija. Pored predavanja i radionica renomiranih svjetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka, posjetioce očekuju koncerti i drugi prateći interesantni sadržaji na događaju. Avantura i druženje se nastavljaju i sutradan 20. maja, kada će svi ljubitelji prirode i sporta uživati u bogatom programu „Adrenalin Play Media Day-a“.

Cijena kotizacije u promotivnom periodu koji traje do 15. marta iznosi 95 eura, dok najbrži studenti koji obave registraciju imaju mogućnost da kotizacije obezbijede po povoljnijoj cijeni od 25 eura. Prvih pedeset registrovanih učesnika obezbijediće i poseban popust za Adrenalin Play Media Day avanturu. Detalje o kotizacijama možete pronaći putem stranice www.playmediaday.com, a detaljna uputstva o načinu uplate svi zainteresovani će dobiti nakon što obave proces registracije.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS