• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Marko Zorić na Play Media Day 02

Obnovljena Kamena kuća unutar tvrđave Kastel, ovog proljeća će u okviru događaja Play Media Day 02 ugostiti Marka Zorića iz Londona, digitalnog urednika i edukatora u oblasti kreiranja sadržaja vijesti.

Trenutno je urednik Youtube kanala BBC-a, a iza sebe ima bogato iskustvo u oblasti strategija društvenih medija i digitalnih promjena. Marko Zorić će 19. maja u Banjaluci predstaviti temu „Digitalni video na tanjiru“, koju opisuje kao ukusno jelo sa tri sloja, koje će obogatiti primjerima i otkriti zašto svi pričaju o digitalnim video sadržajima, koji plasiraju vijesti ili pomociju određenog brenda.

Marko Zorić je prvu deceniju svoje karijere proveo u medijskim kućama kao što su MTV i ABC gdje je radio kao producent, da bi 2010. godine prešao na BBC News, gdje je za njihov YouTube kanal i Facebook stranicu kreirao i implementirao uspješne digitalne kampanje. Od 2013. godine radi kao urednik YouTube kanala za BBC News, gdje je prvi razvio strategiju, angažman i brend. Savjetnik je za online video sadržaje redakcija, gdje predstavlja najbolje prakse i pomaže zaposlenima pri kreiranju i prilagođavanju različitih formata na platforme poput YouTube-a, Facebooka, Instagrama i Snapchata.

On redovno učestvuje na Tech Camp inicijativi US State Departmenta, za obuku novinara iz cijelog svijeta, kada je u pitanju produkcija i stvaranje digitalnog video sadržaja.

Play Media Day 02 će se održati 19. maja na tvrđavi Kastel, a veliki broj domaćih i regionalnih posjetilaca je obezbijedio svoje kotizacije.

  Preko dvadeset svjetskih, regionalnih i domaćih predavača i stručnjaka iz oblasti kreativne industrije, medija i odnosa sa javnošću biće dio regionalnog komunikacijskog događaja u Banjaluci. Neke od tema koje će biti zastupljene na događaju su: digitalna promocija brenda, uspješne prakse u oblasti marketinga, kampanje koje su oduševile region, novi trendovi i najbolje prakse u oblasti digitalnog marketinga, media buying, media monitoring i budućnost medija.

Tema događaja „Komunikacija je beskonačna“ odredila je vizuelni pravac brendiranja prostora događaja, koji postaje prava Play Media Day galaksija. Tematski prostori sa predavanjima i radionicama će nositi imena po planetama. Ne propustite najbolji spoj kvalitetne edukacije i odlične zabave!

Cijena kotizacije u promotivnom periodu koji traje do 15. marta iznosi 95 eura, dok najbrži studenti koji obave registraciju imaju mogućnost da kotizacije obezbijede po povoljnijoj cijeni od 25 eura. Prvih pedeset registrovanih učesnika obezbijediće i poseban popust za Adrenalin Play Media Day avanturu. Detalje o kotizacijama možete pronaći putem stranice www.playmediaday.com, a detaljna uputstva o načinu uplate svi zainteresovani će dobiti nakon što obave proces registracije.

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS