Stigle su i biće ih sve više :/
Rekli bismo da je ovo vest koju je svako jednog dana očekivao, ali uvek „zaboli“ kad čujemo ovako nešto...
Naime, HTC je potvrdio da planira da uvede tehnologiju reklamiranja u okviru virtuelne realnosti, koja će biti plasirana na različite načine: preko „Loading“ ekrana, preko 2D ili 3D objekata u okviru igre, preko klasičnih banerskih oglasa…
Tehnologija koja će ići sa ovim reklamama će pratiti da li korisnik gleda u reklamu ili ne i da li je odmah skrenuo pogled sa nje ili se dovoljno dugo zadržao na njoj, kako bi mogao da vidi o čemu se radi. Ovakve informacije će poslužiti oglašivačima da bolje razumeju ponašanje korisnika i na efikasniji način plasiraju reklame, ali će i oni koji se oglašavaju moći da znaju da li plaćaju reklamu koja je zapravo viđena i dospela do korisnika ili ju je korisnik nije video i neće je platiti, objašnjava Play! Zine.
Opcija za reklamiranje će postati dostupna programerima kao izbor u okviru „dev kit“-a, koji ide uz HTC Vive, pa će ljudi koji prave igru sami odlučiti da li žele reklamiranje u svojim igrama/aplikacijama.
Zasad je ovo reklamiranje planirano jedino preko Viveport, platforme koju HTC koristi za distribuciju igara, tako da još uvek nema prevelike brige da će se ova „pošast“ raširiti, već je više u pitanju eksperimentalna stvar, ali svakako ne bismo voleli da reklame unutar VR igara postanu nekakav standard. Međutim, to će se u nekom trenutku neminovno desiti i ne zvuči zanimljivo…