• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Boris Kovaček na Play Media Day 02

Ovogodišnji Play Media Day 02 neće zaobići ni temu event managementa, kao jednu od veoma bitnih za agencije koje se bave i ovim segmentom promocije vlastitih, ali i projekata klijenata sa kojima sarađuju.

Boris Kovaček, regionalni stručnjak iz ove oblasti, direktor i suvlasnik agencije Pepermint iz Zagreba, predstaviće temu  “Ko je projekt manager?”.

Boris će 19. maja na tvrđavi Kastel predstaviti različite oblike organizacijske strukture, kao i specifičnosti projektnog managementa. On će na primjeru veoma uspješnog Weekend Media Festivala pojasniti kako nastaje jedan veliki projekat, odnosno događaj o kojem priča cijeli region.

Boris Kovaček je trenutno zadužen za vođenje projekata i poslovanje agencije Pepermint iz Zagreba. Od samog početka Boris je zadužen za osmišljavanje i vođenje svih segmenata organizacije regionalnog komunikacijskog događaja Weekend Media Festival, koji ove godine proslavlja 10 godina postojanja.

Takođe, bio je direktor Terraneo festivala, koji je okupljao preko 30.000 posjetilaca i preko 100 internacionalnih bendova u 3 dana festivala, što je pozicioniralo Terraneo među najposjećenije regionalne festivale. Radio je i kao supervizor i producent svih najvažnijih projekata agencije Da!, koja je u to vrijeme bila članica Digitel grupe, a bio je odgovoran i za redovno poslovanje agencije, razvoj novih projekata i nova tržišta.

Preko 20 domaćih, regionalnih i svjetskih stručnjaka iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću, digitalne promocije, event managementa i medija pružiće posjetiocima kvalitetnu edukaciju. Zanimljiv muzički program u Party zoni, kao i Adrenalin Play Media Day će dodatno upotpuniti događaj i pružiti svima odličnu zabavu i druženje.

Vizuelni identitet regionalnog događaja Play Media Day 02 prati glavnu poruku: „Komunikacija je beskonačna“. Kotizacije su dostupne putem stranice www.playmediaday.com, a detaljna uputstva o načinu uplate svi zainteresovani će dobiti nakon što obave proces registracije. Ne propustite jedinstven spoj edukacije i odlične zabave!

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS