Snapchat dodao novu opciju svom Stores modu, u nadi da stekne prednost nad konkurencijom.
Nakon što su ga Facebook i Instagram pokrali bez milosti, Snapchat se vraća u borbu, dodajući opcije koje njegovi suparnici nemaju,a to je Story search, pretraga „Priča“.
Korisnici Snapchat-a sada mogu pretraživati odeđene lokacije, događaje i reči da bi pronašli sadržaj sa tim pojmovima.
Na primer, ako tražite određeni koncert, bićete u stanju da vidite objave koje su drugi napravili tamo. Ako ukucate „kučići“ u pretragu, videćete sve javne objave sa malim psima.
Bez brige, vaše objave nisu automatski dostupne ljudima koji pretražuju. Prvo ih morate objaviti u Our Story odeljku. To je deo Snapchat-a sa zajedničkom „Pričom“ kojoj mogu svi doprineti, prenosi TNW.
Snapchat je pred izazovom, pošto je Facebook, da kažemo, prisvojio neke od njegovih najpoznatijih opcija, i sada se Facebook i Instagram Stories gotovo ne razlikuju od originala. Ali sada Snapchat dopušta korisnicima pretragu sadržaja koji ih interesuje, što bi trebalo okrenuti ljude ovoj aplikaciji kada žele neki određeni live video
Pretraga se pušta u upotrebu danas u nekim američkim gradovima, što će biti praćeno u ostatku sveta, uskoro. Videćemo koliko će trebati Facebook-u da iskopira i ovo.