Ovogodišnji Play Media Day ugostiće eksperticu za digitalnu promociju Larisu Nuhanović, koja će predstaviti temu „Online trend za tvoj brend“.
U online marketing industriji se konstantno rađaju novi trendovi, ali nije svaki trend za svaki brend. Imaćete priliku saznati kako primijeniti nove trendove u skladu s vašim mogućnostima, a kada je najbolje da ih jednostavno preskočite.
Larisa Nuhanović je Head of Digital u agenciji Via Media iz Sarajeva, vodeća full service agencija za marketing i komunikacije. Karijeru u digitalnom sektoru započela je 2009. godine, nakon završetka obrazovanja na Baruch koledžu (City University of New York), kada je i odlučila vratiti se u BiH, gdje se pridružuje New Media odjelu agencije. Kroz dinamično okruženje, radila je na izradi kreativnih strategija, kao i strategija oglašavanja za najveće internacionalne i domaće brendove, kao što su Henkel, Sony, Telemach, Bingo, dm, USAID, UNDP, Violeta, Courtyard by Marriott i Dukat. Larisa je ponosna članica tima koji je radio na kampanji "Muzej javnih nabavki", za koju je agencija Via Media osvojila prvi Zlatni Sempler za BiH, u kategoriji "Innovative Use if the Communication Channel". To je ujedno i najveće priznanje za advertajzing koje je BiH osvojila.
Play Media Day 02 održava se 19. maja na tvrđavi Kastel uz bogat konferencijski i muzički program.
Za sve institucije, kompanije i agencije, do 19. aprila je dostupna posebna ponuda kupovine kotizacija "3+1 GRATIS", koja će pružiti mogućnost dolaska većeg broja zaposlenih. Kotizacije, kao i sve informacije o predavačima i programu možete pronaći na www.playmediaday.com. Ne propustite idealan spoj kvalitetne edukacije i odlične zabave!