Ovogodišnji Play Media Day 02 će ugostiti stručnjaka za odnose sa javnošću, Matiju Marteka, koji će predstaviti temu “Može metar PR-a?”.
Matija će dati odgovore na pitanja kako postaviti ciljeve, šta mjeriti, gdje poboljšavati efikasnost, koje alate koristiti za optimizaciju rada i finalno, kako prikazati svoje napore i rezultate. Predavanje upozorava na potrebu odbacivanja zastarjelih metoda računanja efikasnosti PR-a poput AVE metode, te objašnjava kako dobro izmjeriti rezultate PR-a, koristeći savremene alate.
S tehnološkim razvojem 21. vijeka mijenjaju se i radna zaduženja, što su na svojoj koži osjetili i stručnjaci odnosa s javnošću. Dok neki i danas smatraju kako je PR samo održavanje odnosa s medijima, drugi već odavno znaju kako dobar PR direktno utiče na poboljšanje poslovanja određene kompanije.
Matija Martek je PR i marketing manager u Mediatoolkit kompaniji, koja stoji iza istoimenog alata za pronalazak korisnih informacija na internetu. Svoje višegodišnje iskustvo u digitalnom marketingu koristi za promociju Mediatoolkita u regionu, te istraživanje kvalitetnih PR praksi. Smatra kako svaka PR akcija mora imati svoj mjerljivi cilj i doprinositi cjelokupnoj poslovnoj organizaciji.
Play Media Day 02 održava se 19. maja na tvrđavi Kastel uz bogat konferencijski i muzički program. Kotizacije, kao i sve informacije o predavačima i programu možete pronaći na www.playmediaday.com.
Organizatori Play Media Day 02 su ove godine pripremili posebnu adrenalinsku avanturu za sve ljubitelje prirode, sporta, turizma i druženja „Adrenalin Play Media Day 02", koji se održava u subotu 20.05.2017. godine. Registracije se mogu obaviti na linku: www.playmediaday.com/adrenalin Ne propustite idealan spoj kvalitetne edukacije i odlične zabave!