• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Apple i Samsung stali, Huawei porastao 22 odsto

Autor mondo.rs

Tromesečni izveštaj stanja na smartfon tržištu pokazao vrlo zanimljivu statistiku.

 IDC istraživanje tržišta Samsung, Apple, Huawei Q1 2017 Izvor: MONDO portal/IDC

Kompanija IDC zaključila je tromesečni izveštaj pokazujući da je rast Apple i Samsung kompanija gotovo stao, dok su kineski proizvođači, recimo Huawei, postigli dvocifren rast.

Samsung je u Q1 2017 periodu (januar, februar i mart) smanjio udeo na tržištu za jedan odsto, sa 23.8 pao je na 22.8 odsto. Kompanija Apple je u istom periodu zabeležila pad od pola procenta, sa 15.4 na 14. 9 odsto.

Nakon što je na kraju 2016. godine Apple bio #1 proizvođač telefona, Samsung je uspeo da se vrati na tu poziciju, uprkos nedostatku „pravog“ flagship telefona

IDC

Huawei je tokom istog perioda isporučio 34.2 miliona telefona i sa 8.4 odsto u Q1 2016 porastao za 1.4 odsto u Q1 ove godine. Takođe, porasli su i Vivo i OPPO kineski proizvođači telefona, dok su svi ostali zabeležili pad u odnosu na isti period prošle godine.

Analiza IDC kompanije pokazuje da je godišnji rast Samsunga tek 0.8 odsto, kompanije Apple potpuno nepromenjen (0.0 odsto), rast kompanije Huawei je 21.7 odsto, a sličan rast zabeležili su i Vivo i OPPO kompanije.

Analitičari ove kompanije otkrivaju da će prodaja u narednom periodu biti, nasuprot ogromnom marketingu koji će biti uložen u premijum modele, koncentrisana oko povoljnih uređaja, kakvi su Samsung Galaxy J ili Galaxy A serije telefona.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS