Instagram Stories, opcija aplikacije Instagram ima više dnevnih korisnika od celog Snapchat-a, od kojeg je i "pozajmio" opciju.
Instagram Stories opcija je dostigla neverovatnih 250 miliona dnevnih korisnika, četvrtinu milijarde, nakon što su prijavili 200 miliona pre samo dva meseca. Prevazišao je Snapchat sa svojih 166 miliona totalnih dnevnih aktivnih korisnika i to sa velikom razlikom i sada deluje teško dostižan, iako je opšte mišljenje da su samo iskopirali Stories opciju od Snapchat-a.
Koncept iza Stories opcije je prilično jednostavan, omogućava vam da podelite objave koje su drugim korisnicima vidljive na 24 sata, posle čega nestaju. Snapchat je lansirao Stories u oktobru 2013. godine, nudeći svojim korisnicima iskustvo deljenja interesantnog dnevnog sadržaja u foto, video i kombinovanom formatu. Instagram je lansirao svoju Stories opciju, skoro tri godine kasnije, u avgustu 2016. godine, nudeći gotovo isti servis kao i Snapchat.
Pa i pored toga, Instagram Stories je doživeo ogroman uspeh skupivši 150 miliona dnevnih korisnika do januara ove godine. Dostići takav uspeh za manje od šest meseci je značilo da će broj samo da raste dalje u narednim mesecima, i to je upravo ono što se desilo.
Objava broja dnevnih korisnika Instagram Stories opcije je izazvala pad akcija Snapchat-a od 3 odsto na berzi. Snapchat je lansirao Custom Stories u maju, nadajući se da će tako dodati vrednost i različitost svojoj opciji, ali je prednost koju Instagram ima gotovo nepremostiva. Preuzimanja Snapchat aplikacije su takođe u opadanju, posle gubitka od 2.2 milijarde dolara u prvoj četvrtini godine, piše phoneArena.