Kasnije ove godine Facebook će uvesti servis s pretplatom za čitanje vesti.
Koristeći opciju Instant Articles najveća društvena mreža će zainteresovanim klijentima ponuditi mogućnost da zarade tako što će korisnicima tražiti da plaćaju pretplatu za čitanje vesti. Najveći novinski sajtovi, agencije i druge velike medijske kompanije već sad koriste Instant Articles opciju kako bi čitaocima ponudili čitanje vesti i drugih sadržaja u potpunosti na Facebook mreže, bez potrebe za napuštanjem sajta ili aplikacije.
To Facebook tim planira da iskoristi i čitaocima ponudi premijum model servisa, koji će imati za cilj da monetizuje rad objavljivača, ali i da donese zaradu Facebook kompaniji.
Facebook na sve načine pokušava da zadrži korisnike na sajtu, a kako navodi The Independent, u poslednje vreme gubi trku sa servisima koje nude Google ili Apple, koji su popularniji za čitanje, gledanje videa i slušanje muzike.
Testiranje naplate sadržaja za čitanje počeće u oktobru u Zapadnoj Evropi, a nakon nekoliko pročitanih vesti korisnik će morati da plati članarinu, kako bi nastavio sa čitanjem. Zasad nema informacija o tome koliko će pretplata za ovu uslugu iznositi.