Deseti Weekend Media Festival i ovog septembra održaće se u staroj rovinjskoj Fabrici duvana. Organizatori najvećeg festivala komunikacija u ovom dijelu Evrope posebno su se potrudili oko jubilarnog izdanja.
Festival će biti održan od 21. do 24. septembra, a očekuje nas bogat program, mnoštvo sjajnih panela, radionica i predavanja. Naravno, žurke su nezaobilazni dio svakog festivala, a sudeći po najavama, i u ovom segmentu nas očekuju neka iznenađenja.
Jedno od posebno interesantnih predavanja nosi naziv "Kako zadovoljiti žene". Ivan Stanković, osnivač i predsjednik regionalne agencije Communis iz Beograda ukazaće nam na nove izazove s kojima se struka susreće zbog sve veće dominacije žena u potrošačkom segmentu.
U 90 odsto slučajeva u mnogim kategorijama proizvoda odluku o kupovini donose žene. Bez obzira ko je kupac, njihov savjet ili veto presudan je kod donošenja odluke. Čak 61 posto privatnog novca u SAD-u u njihovim je rukama, a primat su preuzele i u industrijama koje se i dalje percipiraju kao isključivo muške. Čak 47 posto ‘gejmera’ danas su zapravo ‘gejmerke’. Pa ipak, komunikacija mnogih industrija i dalje im se ne prilagođava, a oni koji su pokušali, često su neslavno propali.
Muzički program uvijek je bio jedan od najjačih aduta Weekend Media Festivala, a ove godine oko 4500 učesnika festivala može očekivati iznenađenja prilagođena velikom jubileju.
„Činjenica je da su muškarci kreativni direktori u 90 od 100 vodećih reklamnih agencija u Americi. A muškarci baš i ne razumiju žene, što često dovodi do neprimjerene komunikacije koju žene odbacuju“, objašnjava Stanković.
Na ovogodišnjem 10. Weekend Media Festivalu Stanković će učesnicima predavanja „Kako zadovoljiti žene?“ ukazati na nove izazove s kojima se struka susreće zbog sve veće dominacije žena u potrošačkom segmentu. Predstaviće svoj komunikacijski koncept 5E koji će im pomoći doprijeti do ženske publike i konačno odgovoriti na vječnu zagonetku: šta žene žele? Slova ‘e’ u konceptu označavaju pet nezaobilaznih koraka u Stankovićevoj komunikacijskoj strategiji: excess, entertain, emotion, experience i engagement.
Kako su Finci svoje neobične običaje, emocije, omiljene psovke i mitove o svojoj zemlji su pretvorili u jednu od najuspješnijih digitalnih PR kampanja za koju su dobili mnoštvo međunarodnih nagrada saznaćemo od Petre Theman, šefice javne diplomatije Ministarstva spoljnih poslova i glavna sekretarica Finskog odbora za promociju.
Finci imaju riječ za opijanje kod kuće, u potpunoj samoći i donjem rublju – kalsarikännit. Te i slične neobične običaje, emocije, omiljene psovke i mitove o svojoj zemlji, Finci su pretvorili u jednu od najuspješnijih digitalnih PR kampanja za koju su dobili mnoštvo međunarodnih nagrada.
Osnova kampanje su 62 emojija koji predstavljaju Finsku na simpatičan i ironičan način, čineći prvi nacionalni set emoji simbola koje svako može skinuti, a vidjelo ih je već oko 250 miliona ljudi širom svijeta.
„Finska ima mnogo prednosti, kao i neke slabosti, baš kao i svaka zemlja. Pristup komunikaciji brenda zemlje na ovakav iskren, autentičan način izazvao je nevjerovatno interesovanje i brojne nove kontakte i saradnje“, ističe Petra Theman.
U okviru 10. Weekend Media Festivala ponovo će se održati regionalna revija BalCannes i dodjela nagrada SoMo Borac. Na ovogodišnjem BalCannesu koji se održava šesti put najboljih 25 projekata regije bira najveći žiri do sada. Sastojaće se od 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku, pa će biti zanimljivo vidjeti kako razmišlja i zajednički radi žiri sastavljen od stručnjaka s različitih područja. Prijava radova za BalCannes otvorena je za sve zainteresirane agencije sve do 7. septembra. Digitalna nagrada SoMo Borac ima dvije nove kategorije: SoMo Web u kojoj se nagrađuje najbolja web stranica i SoMo App u kojoj se nagrađuje najbolja mobilna aplikacija.
Muzički program uvijek je bio jedan od najjačih aduta Weekend Media Festivala, a ove godine oko 4500 učesnika festivala može očekivati iznenađenja prilagođena velikom jubileju.
Deseti Weekend Media Festival održava se pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U prvoj deceniji postojanja, Weekend je ugostio gotovo 45.000 učesnika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditovanih novinara iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina...
Vidimo se u Rovinju!