Trebalo bi da i vi već sad imate novi YouTube dizajn, novi logo i nove funkcije video mreže.
Ako redovno „visite“ na YouTube mreži onda verovatno već primećujete da se popularni sajt, ali i aplikacija (za Android i iOS) potpuno pormenila, da ima drugačiji logo i da su funkcije drugačije raspoređene, a dodate nove kategorije.
U skladu sa „Material Design“ politikom, kojom je nedavno „ulepšan“ i Chrome pregledač interneta, Google je potpuno promenio i YouTube sajt. Sad je više u „mobilnom stilu“ sa velikim menijima, mnogo manje dugmadi i sa velikim klizačima (pogledajte samo to Autoplay dugme). Sve detalje o novom izgledu, uključujući galeriju slika prikazali smo vam ranije, na linku, pogledajte sve novosti.
YouTube je „pustio“ novi izgled svim korisnicima, koji bi već trebalo da ga vide na svojim uređajima, a ovom prilikom je doteran i logo. Crveno „Play“ dugme više nije deo YouTube logo-a i pomereno je ulevo. I baš kao što je kompletan dizajn, tako i novi logo - više evolucija u pravom smeru, nego revolucija.
Novi YouTube je umiven, čist, pun belina i dovoljno razmaka, kako bismo se koncentrisali isključivo na gledanje video zapisa.