Najbolja agencija BalCannesa 2017. je Grey Ljubljana, a titulu najboljeg projekta odnio je Dear Mr. President, agencije Imago Ogilvy
Čak 55 reklamnih agencija iz regiona konkurisalo je na BalCannes reviji održanoj u sklopu desetog Weekend Media Festivala u Rovinju.
Stručni žiri sastavljen od 25 eksperata (oglašivača, agencija i novinara) iz cijelog regiona u jakoj konkurenciji izabrao je 25 najboljih projekata Adriatic regije i dodijelilo nagrade najboljima od najboljih. Po prvi put saznali smo kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaki od tih žirija dodijelio je nagradu najboljim projektima prema svom izboru.
Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa odnijela je agencija Grey Ljubljana, koja je ujedno osvojila i posebnu nagradu žirija novinara za projekt The Bedtime Storytellers.
Zagrebački Imago Ogilvy osvojio je dvije nagrade za projekt Dear Mr. President koji je proglašen najboljim projektom BalCannesa, a osvojio je i posebnu nagradu žirija oglašivača.
Najboljim projektom prema mišljenju agencijskog žirija proglašen je One book for peace srpske agencije New Moment New Ideas Company. Nagradu za najbolji projekt koji je realizovan na više tržišta regiona osvojio je Teslin vremeplov agencije Red Communication iz Beograda.
Uz agencije Grey Ljubljana i Imago Ogilvy, na listi top 5 agencija po bodovima našle su se agencije BBDO Zagreb, Bruketa&Žinić&Grey i Grey Worldwide Zagreb.
Uz njih, u selekciju 25 najboljih projekata Adriatic regije izabrani su i projekti agencija: AV Studio, Degordian, Formitas BBDO, Ideo kreativna branding agencija, iZone, McCann Beograd, McCann Sarajevo, McCann Zagreb, New Moment New Ideas Company, New Moment Tirana, Popular Communications, Red Communication, Señor i Studio Sonda. Upravo su predstavnici ovih agencija prezentovali svoje najbolje kampanje pred punom dvoranom Weekend Media Festivala.
Za sve koji nisu bili na festivalu, svi projekti s BalCannesa biće objavljeni na BalCannes Yellow Pages stranicama – www.balcannes.com, online bazi reklamnih agencija koje tokomcijele godine služe kao koristan alat oglašivačima koji su u potrazi za novim poslovnim partnerima. Organizatori BalCannesa su HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišnu komunikaciju) i Weekend Media Festival.