• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Motorola: Van konkurencije smo, drugačiji i lepši

Autor mondo.rs

Srbija je jedno od tržišta kojima će se Motorola posvetiti s posebnom pažnjom tokom 2018. godine, nudeći kvalitetnije, lepše i drugačije telefone. Modularnost je samo jedna od karakteristika...

Motorola je završila poglavlje koje bismo nazvali „povratak na tržište“. Korisnici legendarne marke telefona uglavnom su upoznati s onim šta kompanija novo radi, kakve modele nudi i šta mogu da očekuju od Moto brenda.

Ipak, kako Motorola na globalnom nivou okreće novi list i sve aktivnije se nameće kao jedan od najzanimljivijih smartfon igrača, rešili smo da vidimo šta domaći korisnici mogu da očekuju od čuvenog brenda, kao i šta je to Motorola spremila za tržište Srbije i regiona.

Motorola svakako nije nov brend na domaćem i svetskom tržištu - naprotiv! Ipak, nakon određenog perioda zasićenja, Motorola je ponovo tu, aktivna i spremna da nam ponudi ono što je nekad radila najbolje - telefone koji su i ikone stila i tehnički napredni, baš kao što je bila čuvena Motorola RAZR, koja je i danas pravo remek-delo industrijskog dizajna. Je li mi to govorimo o vraćanju čuvene linije? Za sada ne, ali Motorola ima sjajne planove!

Motorola nije nov, Motorola je već izgrađen brend, kojem je potrebno da ponovo bude prepoznat, a kvalitet je ono po čemu će se izdvojiti od ostalih.

Vladimir Ostojić, Motorola Srbija

O Motorola planovima kod nas i o Moto telefonima uopšte razgovarali smo sa Vladimirom Ostojićem, direktorom Motorola kompanije za Srbiju i region, koji nam je prvo razjasnio šta će se desiti sa Lenovo telefonima u Srbiji: „Još postoji dilema da li su Lenovo i Motorola telefoni jedno te isto i koji bi brend trebalo odabrati. Recimo to ovako - Lenovo je vlasnik Motorola brenda, kao krovni brend, ali što se telefona tiče, Motorola je priča za sebe i tako će i ostati. Sedište kompanije, razvoj, kontrola kvaliteta, istraživanje i gotovo sve kancelarije Motorola kompanije su i dalje u Čikagu, gde nastaje sve što se Motorola priče tiče“.

MONDO MobIT: Da li to znači da nećemo više imati Lenovo telefone u Srbiji?

Vladimir Ostojić: „Tako je, Lenovo telefoni više neće biti prodavani u Srbiji, kao što neće biti prodavani ni u većem delu sveta. To je odluka kompanije i od sada će se na tržištu Srbije prodavati isključivo Motorola telefoni“.

MONDO MobIT: Kakvu je godinu Motorola imala u Srbiji?

Vladimir Ostojić: „Zadovoljni smo, jer je prošlogodišnji cilj kompanije Lenovo, kao matične kompanije, i kompanije Motorola bio da bude izvršena tranzicija sa Lenovo brenda na Motorola brend i prilično smo zadovoljni kako smo to uradili, posebno, ako imamo u vidu kratak rok tokom kojeg smo to postigli. Naš region - istočna i južna Evropa - napravio je verovatno najbrži prelaz s jednog na drugi brend, a promena se osetila što se prodaje tiče. Čak bismo se malo i pohvalili da imamo najveći broj aktivacija novih Motorola telefona u ovom delu sveta, iako znamo da ima mnogo većih zemalja i regiona od našeg“.

Faza „Motorola is back“ je gotova. Motorola je ovde, oslanjamo se na tradiciju i kvalitet, koji su uvek i bili prednost Motorola telefona u odnosu na sve druge. Ulažemo u uređaje i dajemo ih korisnicima tako da oni mogu da budu sigurni da će biti zadovoljni, a to će nesumnjivo dovesti do toga da se ponovo vrate Motorola brendu.

Vladimir Ostojić

MONDO MobIT: Koji model ili serija se u Srbiji izdvojio iz Motorola ponude?

Vladimir Ostojić: „To je definitivno E serija i model Motorola Moto E4 Plus, koji je naš najprodavaniji model u svim segmentima. Kupci izdvajaju kvalitet koji dobijaju za novac, a posebno ističu izdržljivu bateriju od 5.000 mAh“.

MONDO MobIT: Kako je naše tržište reagovalo na premijum Moto Z seriju?

Vladimir Ostojić: „Moto Z serija je specifična i reakcije ljudi su vrlo zanimljive. Gde god smo je predstavili ljudi su uglavnom bili zaintrigirani onim što vide i saznaju. Koncept modularnog telefona im se dopada, zanimljiv im je. Ipak, cene modula tj. modova i dodataka nisu prilagođene našem prosečnom kupcu, ali zato uz kupovinu nekih Moto Z modela poklanjamo određene Moto dodatke“.

MONDO MobIT: Koji Moto dodatak je najpopularniji kod nas?

Vladimir Ostojić: „To je svakako JBL zvučnik! Na broj prodatih Moto Z uređaja učešće u prodaji modova je oko 40 odsto. Ono što je vrlo zanimljivo jeste da korisnici koji kupe Moto Mods dodatke - zaista ih i koriste. Recimo, pomenuti zvučnik se koristi oko 10 sati nedeljno, što je izuzetan rezultat“.

Motorola JBLSoundboost 2
Izvor: Moto.

MONDO MobIT: Ko su konkurenti Motoroli na domaćem tržištu?

Vladimir Ostojić: „Motorolin cilj je vrlo realan i težimo tome da budemo broj tri na domaćem tržištu, ali su trudimo da se izdvojimo od konkurencije rekli bismo da smo svojom ponudom van konkurencije“ (smeh).

MONDO MobIT: Je li Motorola telefon samo za mlade tj. da li je to fokus brenda?

Vladimir Ostojić: „Naše reklamne kampanje možda jesu vizuelno atraktivne i drugačije, ali nam fokus nisu samo mladi, naravno. Motorola brend okrenut je svima, a posebno onima koji sebe smatraju drugačijim, kreativnim i onima koji žele da stvaraju nove trendove i vrednosti“.

Moto Z2 Play Moto Mods
Izvor: Moto.

MONDO MobIT: Kad smo već kod kampanja koje prate vaše uređaje - šta biste istakli u vezi s tim?

Vladimir Ostojić: „Motorola želi da se vizuelno odvoji od ostalih. Prevazišli smo odavno crnu, sivu i belu boju, koje smo zamenili crvenom, plavom i drugim bojama u različitim cenovnim segmentima telefona. Na našim reklamama dominantne su ženske usne, snažne poruke i neki drugi motivi. Jednostavno, ne želimo da budemo isti, ali ni svedeni, kako u tehnološkom, tako i u vizuelnom smislu“.

Ulažemo u Z seriju i modove

Motorola će nastaviti da ulaže u razvoj novih premijum Moto Z modela i novih dodataka za njih. Svaki Moto Z model biće kompatibilan sa najmanje tri generacije Moto Mods dodataka, a najnoviji je Polaroid štampač i on nam uskoro stiže u Srbiji. Trenutno su tu svi Moto Mods dodaci, uključujući brzi punjač, ukrasne maske od različitih materijala i VR 360 kamera. Budućnost definitivno pripada našoj flagship Moto Z seriji i modularnom konceptu, koji korisnici i vole i podržavaju.

MONDO MobIT: Šta je sledeći korak u razvoju Motorola brenda kod nas?

Vladimir Ostojić: „Srbija je prepoznata kao jedno od važnih tržišta, zbog rezultata koje smo spominjali, pa ćemo u skladu s tim nastaviti da povećavamo prisustvo na tržištu i još više se približavamo  korisnicima. Motorola je izuzetno jaka u Latinskoj Americi i pokušaćemo da iskustva, koja smo kao brend stekli tamo, iskoristimo i ovde u Srbiji, na zadovoljstvo svih nas“.

MONDO MobIT: Gde mislite da je potencijal Motorole u Srbiji i regionu?

Vladimir Ostojić: „Tokom 2018. godine naglasak će biti na G seriji. Našim imidžom i svime što Motorola jeste pokušaćemo da se izborimo za korisnike u najpopularnijem cenovnom rangu, u kojem je i najveća gužva. Sigurni smo da imamo čime da se istaknemo, a to ćete uskoro i videti u Srbiji“.

Najnovije vesti u vezi sa Motorola telefonima pogledajte na Moto stranicama!

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS