• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook: Šta posle skandala ljudi misle o mreži

Autor mondo.rs

Manje od polovine Amerikanaca veruje da Facebook poštuje zakone o privatnosti u SAD, rezultat je objavljenog istraživanja IPSOS-a i Rojtersa.

Ovi rezultati ilustruju izazove sa kojima se poznata društvena mreža suočava nakon skandala zbog zloupotrebe ličnih podataka više od 50 miliona korisnika.

Istraživanje sprovedeno od srede do petka, od 12. do 23. marta, takođe pokazuje da manje Amerikanaca veruje Facebook sistemu nego drugim tehnološkim kompanijama, koje prikupljaju podatke korisnika kao što su Apple, Alphabet, Google, Amazon, Microsoft i Yahoo.

Kako se navodi, 41 odsto Amerikanaca veruje da Facebook poštuje zakone o zaštiti njihovih privatnih informacija u poređenju sa Google kompanijom, kojoj veruje 66 odsto građana, kompanijom Microsoft, kojoj veruje 60 odsto, ili kompanijom Yahoo, kojoj veruje 47 odsto ispitanika.  Istraživanje je sprovedeno onlajn sistemom, na engleskom jeziku širom SAD i u njemu je učestvovalo 2.237 ispitanika, navodi Rojters.

Kompanija Facebook izgubila je više od 58 milijardi dolara tržišne kapitalizacije, odnosno vrednosti ove društvene mreže zbog skandala o curenju korisničkih podataka u koji je umešana kompanija „Cambridge Analytica“.

Tokom prošle nedelje saznali smo da su podaci 50 miliona korisnika Facebook mreže, bez njihovog znanja i odobrenja, poslati kompaniji „Cambridge Analytica“, koja ima politički centar za podatke i koja je radila na izbornoj kampanji predsednika Donalda Trampa 2016. godine.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS