• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

11. Weekend Media Festival od 20. do 23. septembra

Digitalne platforme nekad i danas: Weekend otkriva kako zadovoljiti potrebe čtalaca portala.

Na panelu “New world order: Kako proizvoditi sadržaj za digitalno doba“, predstavnici ključnih medija govoriće o specifičnostima proizvodnje i distribucije sadržaja u digitalu

Štampani mediji nekad su na svojim internet portalima objavljivali gotovo isti sadržaj kao i u svojim novinama. Danas digitalne platforme imaju vlastite forme i originalne načine prenošenja informacija i pričanja priča, koji se bitno razlikuju od stvaranja sadržaja za tradicionalne medije.

Digitalni mediji, kao sredstvo informiranja i edukacije, počeli su pažljivo da balansiraju produkciju sopstvenog sadržaja, poput analiza i kolumni ili brzih vijesti, koje čitaoci i očekuju na portalu. Ipak, novinari i urednici i dalje se nalaze pred izazovom na koji način u velikoj dnevnoj produkciji istaći kvalitetne teme i podići njihovu čitanost, a s druge strane, i dalje biti prvi koji će objaviti vijest.

Više nije isto ni uređivanje naslovnih strana internet portala, koje su se nekad uređivale tek nekoliko puta dnevno. Danas korisnik očekuje nove informacije na početnoj stranici nekog portala svaki put kad ga posjeti. Stoga ne čudi što trendovi pokazuju značajan porast produkcije članaka, s nekadašnjih desetak na nekoliko stotina tekstova dnevno.

Uz sve veću produkciju sadržaja, vidljiv je i porast konzumacije, kao i zadržavanja na portalima. U posljednjih 10 godina, prema istraživanju Gemius kompanije, vrijeme zadržavanja na digitalnim platformama poraslo je za čak 50 do 100 posto na mjesečnom nivou.

Na panelu “New world order: Kako proizvoditi sadržaj za digitalno dobaWeekend Media Festival okupiće predstavnike ključnih medija, kako bi nam pojasnili koje su to specifičnosti proizvodnje i distribucije sadržaja u digitalu.

Najveći regionalni festival onlajn komunikacije ove godine se održava od 20. do 23. septembra, kao i uvek u bivšoj fabrici duvana u Rovinju, a partneri festivala su Francuska i Njemačka. Svi marketing stručnjaci i oni, koji to žele da budu svoje radove mogu da prijave na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji predstaviće najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.

Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim žurkama. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć!

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS