• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Weekend Media Festival: Izabrani najbolji projekti

Autor mondo.ba

Najbolja agencija BalCannesa 2018. je Señor, a titulu najboljeg projekta odnio je The Red Thread, agencije McCann Beograd

Čak 51 reklamna agencija iz regije konkurisala je na BalCannes reviji održanoj u sklopu jedanaestog Weekend Media Festivalu u Rovinju. Stručni žiri sastavljen od 25 eksperata (oglašivača, agencija i novinara) iz cijele regije u jakoj konkurenciji izabrao je najbolje projekte Adriatic regije i dodijelilo nagrade najboljima od najboljih.

Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa odnijela je agencija Señor. McCann Beograd osvojio je nagradu za projekt The Red Thread, koji je proglašen najboljim projektom BalCannesa.

Žiri oglašivača najboljim je proglasio The real-life Escape Room, projekt Agencije 101. Posebnu nagradu žirija novinara osvojila je agencija Imago Ogilvy za projekt Odljev duhova prošlosti.

Najboljim projektom prema mišljenju agencijskog žirija proglašen je Deepest Instagram Profile agencije Saatchi & Saatchi Croatia dio Publicis grupe. Nagradu za najbolji projekt koji je realiziran na više tržišta regije osvojio je The Shiny Munchmallow agencije Ovation BBDO iz Beograda.

Uz agencije Señor na listi top 5 agencija po bodovima našle su se i Agencija 101, Imago Ogilvy, Leo Burnett Belgrade te Saatchi & Saatchi Croatia dio Publicis grupe. Uz njih, u selekciju najboljih projekata Adriatic regije izabrani su i projekti agencija: BBDO Zagreb, Bruketa&Žinić&Grey, Communis, Degordian, Direct Media, LUNA\TBWA, McCann Beograd, McCann Podgorica, McCann Zagreb, Ovation BBDO, Publicis Slovenia, Publicis Belgrade, Studio Sonda te Švajcarska. Upravo su predstavnici ovih agencija prezentovali svoje najbolje kampanje pred dupkom punom dvoranom Weekend Media Festivala.

Za sve koji nisu bili na festivalu, svi projekti s BalCannesa biće objavljeni na BalCannes Yellow Pages stranicama – www.balcannes.com, online bazi reklamnih agencija koje tokom cijele godine služe kao koristan alat oglašivačima koji su u potrazi za novim poslovnim partnerima. Organizatori BalCannesa su HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišnu komunikaciju) i Weekend Media Festival.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS