Prvo iPhone i iPod WhatsApp aplikacija, a onda stiže i Android na red.
Iako je prikazivanje reklama u WhatsApp aplikaciji još uvek u test fazi, PhoneArena je objavila da one samo što nisu počele da se prikazuju u iOS aplikaciji.
Frka oko WhatsApp aplikacije, koja traje ovih dana, nastala je upravo zbog reklama. Prema dogovoru sa osnivačima aplikacije, koji su obojica napustili Facebook i WhatsApp, aplikacija nije trebalo da raspravlja o ovome najmanje četiri godine, što ističe tek sledeće, 2019. Ipak, Mark Cukerberg je insistirao da se to desi već tokom ove. I desiće se, očigledno.
Cukerberg: Ovo je poslednji put da pričaš sa mnom!
WhatsApp će reklame prikazivati u odeljku Status poruka, baš kao što ih prikazuje Instagram. Ono što ostaje nejasno jeste kako će Facebook i da li će da koristi ciljano reklamiranje ili nasumično. Znamo da je tj. nadamo se da je WhatsApp još uvek enkriptovan, što znači da Facebook ne može da ima uvid u to o čemu korisnici pišu.
Ako je to slučaj, Facebook će morati da koristi brojeve telefona korisnika da izvlači informacije od drugih aplikacija, koje su pridružene tim brojevima, kako bi plasirao ciljano reklamiranje.
Novi Facebook skandal - sa našim brojevima
U svakom slučaju, reklame stižu, a sad znamo i zašto je Facebook priznao da je naše brojeve telefona predao svojim oglašivačima. Očigledno zbog WhatsApp reklama i ko zna čega još…