Instagram je stavio akcenat na sadržaj profila tj. korisnika, a ne na broj pratilaca.
Nakon što je najavio seču lažnih pratilaca, komentara i lajkova Instagram je najavio i redizajn profila na svojoj mreži. Ova promena trebalo bi da stavi akcenat na sadržaj profila i ličnosti, koje prave taj sadržaj, a ne na broj pratilaca. Mreža je za naredne nedelje najavila kako vizuelnu, tako i promenu navigacije na profilima, izgleda dugmadi i drugih elemenata.
Pročitajte ovo: Ah, ne, ne sad i Instagram...
Ono što se ne menja jesu pozicije sadržaja, izgled slika i videa, kao i ikonice koje ih prate, jer je to zaštitni znak ove društvene mreže.
Instagram je u svojoj blog objavi naveo da je promena pažljivo pripremljena i da će u nekoliko izdanja biti testirana na grupama korisnika u narednih nekoliko nedelja, nakon čega će biti odlučeno kako će dalje izgledati Instagram profili korisnika.
Definitivno je da će Instagram profili biti - promenjeni!