Nije iPhone, nije Mate, a nije ni Galaxy. Najbrže rastući smartfon brend je potpuno nova zvezda na tržištu.
Google je od HTC kompanije iznajmio ili zakupio (kako god to ko želeo da shvati) hardversku diviziju, zajedno sa nekoliko hiljada inženjera i nakon toga je nastao Google Pixel. Google Pixel ima tek tri generacije i već je najbrže rastući smartfon brend na planeti, iako je dostupan u jedva preko 10 zemalja širom sveta.
Prema istraživanju Strategy Analytics kompanije Google Pixel je posebno jak u SAD, gde je i najtraženiji. Google ovim telefonom cilja isključivo bogate korisnike, koji žele najnovije opcije, skupe aplikacije i još skuplju eSIM podršku, koja je u SAD pravi hit.
Google Pixel je verovatno najbolje optimizovan Android hardver, dobija nove zakrpe prvi i svakog meseca i najduže bude nadograđivan na nove Android operativne sisteme - makar dve velike nadogradnje, koje su uvek veliki znak pitanja kod svih drugih proizvođača.
Pročitajte i ovo: Najluđi “bag“ ikad, telefon izmišlja dodatni “notch“
Ipak, iako je Google Pixel najtraženiji trenutno, analitičari su ubeđeni da i dalje nije ni blizu Apple iPhone uređajima, ni po jednom pitanju. Takođe, Google Pixel je u svakoj generaciji imao vrlo ozbiljnih problema, od kojih su neki bili čak hardverski, pa je Google bio primoran da korisnicima menja kupljene uređaje novim. Takođe, ograničena dostupnost Google Pixel uređaja pokazuje da Google još uvek nije spreman da se globalno takmiči sa velikim brendovima.
Ipak, lepo je videti da korisnici pružaju šansu i igračima van velike trojke ili popularnog imena.
Kako se vama čini Google Pixel priča?