Osnivač Facebook imperije, Mark Cukerberg, najavio je na godišnjoj konferenciji kompanije velike promene za tu društvenu mrežu i ostale aplikacije, verovatno najbrojnije do sada.
Osim što će doći do drastičnih promena u dizajnu, šef Facebook-a uverava da je plan kompanije da na prvo mesto stavi privatnost i sigurnost korisnika.
Najviše je odjeknula najava o promeni dizajna (o kojoj smo već pisali - da li ste je primetili?), pa tako logo Facebook-a više neće biti kvadratnog oblika, već kružnog, a prvi put menja se i boja. Mobilna aplikacija biće pretežno bela, a prepoznatljiva plava odlazi u istoriju, preneo je Tanjug.
Poruke koje će se slati putem Messenger aplikacije biće potpuno šifrovane, što znači da Facebook više neće videti njihov sadržaj. Platforma će biti potpuno integrisana sa WhatsApp-om, što je deo ostvarenja plana o spajanju svih aplikacija, koje Facebook ima u svom vlasništvu.
Jedna od novina je i da će Instagram uvesti i probnu opciju "privatnog brojača lajkova" što znači da je i naša vest o sakrivanju lajkova od pre nekoliko nedelja - tačna! Posetioci profila tako ne bi videli broj lajkova dok bi vlasnik profila imao pristup tom podatku, objavila je agencija. Takođe, biće više "kratkotrajnih" načina deljenja sadržaja u porukama, što znači da neće biti trajnog zapisao o njima.
Osim toga, objave na Instagram mreži više neće morati da počnu sa fotografijom ili videom. Sadržaj će moći da se deli koristeći se samo tekstom, stikerima ili crtežima. "Budućnost je privatna. Znam da, blago rečeno, naša reputacija nije najjača kad je privatnost u pitanju, ali fokusirali smo se na pronalazak načina da zaštitimo privatnost korisnika", poručio je Cukerberg.
Promene će biti vidljive neke odmah, a neke u narednim nedeljama.